تاریخ انتشار: ۰۱:۰۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

سختی‌های ساخت مستند تیم‌ ملی از زبان مزدک میرزایی

مستند «تاریخچه تیم ملی فوتبال» به کارگردانی مزدک میرزایی در ماه رمضان به روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.
رویداد۲۴مستند «تاریخچه تیم ملی فوتبال» به کارگردانی مزدک میرزایی در ماه رمضان به روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

مزدک میرزایی درباره مستند تاریخچه تیم ملی فوتبال اظهار کرد: برای اولین بار مستند تاریخچه تیم ملی تولید و از شبکه مستند پخش خواهد شد. ساخت این مستند با همه مشکلات مالی پیش‌رو، کند پیش می‌رفت که با حضور مدیر شبکه مستند به دلیل دید مثبت ایشان به مقوله ورزش این روند تسریع پیدا کرد.

او در ادامه درباره این برنامه افزود: این مستند درباره تاریخچه شکل‌گیری تیم ملی فوتبال ایران، حضور این تیم در دوره‌های مختلف مسابقات انتخابی المپیک، جام‌ملت‌های آسیا و بازی‌های آسیایی است. بازیکنان و مربیان پیشکسوت تیم ملی همچون حسن روشن، حسن عبیدی، حسین کازرانی، حسین فرکی در دهه شصت ناصر محمدخانی، محمد پنجعلی و در دهه اخیر رضا شاهرودی، مهرداد میناوند، نیما نکیسا و سایر بازیکنان در این مستند حضور خواهند داشت.

میرزایی افزود: این مجموعه مستند، یک مجموعه‌ی فراگیر و به‌ گونه‌ای است که در آینده نیز می‌توان به آن رجوع کرد. کار بسیار سختی بود چون بیش از 500 مسابقه ورزشی وجود داشت که باید آن‌ را به نمایش می‌گذاشتیم و به تک تک بازیکنان و پیشکسوتان برای حضور در این مستند رجوع می‌کردیم. تصاویر زیادی نیز در این خصوص موجود نبود که توانستیم با سختی به این تصاویر دست یابیم و آنها را در این مستند بگنجانیم.

وی گفت: ما به صورت تورنُمنتی جلو رفتیم و از ابتدای رقابت‌های تیم ملی، آنها را از لحاظ بازی‌های حساس که برای مردم خاطره‌انگیز بود و همچنین از لحاظ مسایل فنی، بررسی کردیم. در کنار این رقابت‌ها حواشی مثبت و منفی نیز در کنار تیم ملی وجود داشت که به آنها نیز پرداختیم؛ حواشی ضربه‌زننده‌ای که اگر وجود نداشت تیم ملی می‌توانست نتیجه بگیرد ولی این حواشی مانع از پیشرفت برخی بازیکنان شده بود.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان