تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸

تغییرات قیمت سکه در ۵ ماهه سال ۹۸

آمارهای بانک مرکزی حاکی از آن است که با وجود افزایش ۷۸.۸ درصدی قیمت سکه در پنج‌ماهه نخست سال ۹۸ نسبت به پنج‌ماهه ۹۷، قیمت سکه طرح جدید در مردادماه امسال نسبت به تیر ماه ۶ درصد کاهش یافته است.

تغییرات قیمت سکه در ۵ ماهه سال ۹۸

رویداد۲۴ براساس آمار بانک مرکزی، متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار آزاد شهر تهران در مردادماه سال جاری ۴ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان بود که در مقایسه با ماه قبل ۳.۵ درصد کاهش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۱۷.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یاد شده به ترتیب ۴ میلیون و ۴۰ هزار تومان و ۴ میلیون و ۲۴۱ هزار و ۷۰۰ تومان بوده است.

متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در مردادماه ١٣٩٨ در بازار آزاد شهر تهران ۴ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۲۰۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل ۶ درصد کاهش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۱۰.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یاد شده به ترتیب ۴ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان و ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان بوده است.

متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی در پنج ماه اول سال ١٣٩٨ در بازار آزاد شهر تهران با طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۱۰۰ تومان و با طرح جدید ۴ میلیون و ۶۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان بود که نسبت به دوره مشابه سال ١٣٩٧ به ترتیب ۸۲.۳ درصد و ۷۸.۸ درصد افزایش یافته است. این در حالی است که نرخ سکه در پنج ماه نخست سال جاری روند نزولی را طی کرده است.

متوسط قیمت سکه طرح جدید در تیرماه ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۱۰۰ تومان، خرداد ماه ۴ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۸۰۰ تومان، اردیبهشت ماه ۵ میلیون و ۷ هزار و ۴۰۰ تومان و در فروردین ماه ۴ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت سکه ، بانک مرکزی
نظرات شما
پیشخوان