تاریخ انتشار: ۱۹:۳۶ - ۲۳ مهر ۱۳۹۸

واکنش شخصیت‌های سیاسی به خبر دستگیری روح الله زم

شخصیت‌های سیاسی کشور به خبر دستگیری روح الله زم مدیر کانال آمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه واکنش‌های مختلفی داشته‌اند.

واکنش شخصیت‌های سیاسی به خبر دستگیری روح الله زم

رویداد۲۴  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشت در اطلاعیه‌ای از بازداشت روح الله زم مدیر کانال آمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد که با واکنش‌های زیادی از سوی مقامات و شخصیت‌های مختلف کشور همراه بوده است.

بنا به این گزارش ساعت ۱۳:۰۵ دقیقه دیروز بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بازداشت روح الله زم مدیر کانال آمدنیوز خبر داد و دقایقی بعد اطلاعیه سپاه در آمد نیوز هم منتشر شد.

در ادامه واکنش‌های شخصیت‌های سیاسی کشور به خبر دستگیری روح الله زم سرشبکه کانال معاند آمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه را مشاهده می‌کنید.

سیدابراهیم رئیسی: برخورد قوه قضاییه با روح الله زم قاطع خواهد بود

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در پیامی از سازمان اطلاعات سپاه قدردانی کرد و نوشت: قوه قضاییه نیز با رسیدگی جدی، قاطع و عادلانه به جرائم شبکه عملیات روانی علیه ملت ایران، عوامل آن را مجازات خواهد کرد.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

موفقیت‌های اخیر پاسداران گمنام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد این نهاد انقلابی همان گونه که با قدرت سخت خویش در دفاع از تمامیت ارضی و آرمان‌های انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی هشت ساله درخشید و همچنان که دست خونریز و فتنه گر داعش و سایه شوم پهپاد متجاوز آمریکایی را از ایران اسلامی و منطقه کوتاه کرد، کمینگاه نبرد نرم دشمن را نیز درمی‌نوردد و با اشراف هوشمندانه خود مسیر‌های جنگ روانی دشمنان با ملت شریف ایران را با همان صلابت و اقتدار مسدود و منهدم می‌سازد.

عملیات حرفه‌ای پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با مدیریت و فریب سرویس‌های اطلاعاتی آمریکایی، صهیونیستی و فرانسوی توانست یکی از سرشاخه‌های ضد ایرانی تحت حمایت آنان را در تور اطلاعاتی خویش قرار دهد جای تحسین و تقدیر دارد.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیت بزرگ اطلاعاتی به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت بزرگ ایران تاکید می‌نمایم شناسایی و انهدام لایه‌های مخفی این شبکه ضد مردم باید در دستور کار باشد و قوه قضاییه نیز با رسیدگی جدی، قاطع و عادلانه به جرائم شبکه عملیات روانی علیه ملت ایران، عوامل آن را مجازات خواهد کرد.

وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

علی شمخانی: دستگیری روح الله زم نماد اقتدار اطلاعاتی کشور است

دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دلنوشته‌ای خطاب به اعجوبه‌های سپاه نوشت و تأکید کرد: از لحظه‌ای که با همرزمان و مجاهدان با اخلاص «حاضر و ناظر» عهد بستیم که پاسدار انقلاب آن پیر سفر کرده باشیم از «خود» نگفتن و به «خدا» سپردن، آئین‌مان بوده است.

متن پیام تقدیر دبیر شورای عالی امنیت ملی بدین شرح است:

از لحظه‌ای که با همرزمان و مجاهدان با اخلاص «حاضر و ناظر» عهد بستیم که پاسدار انقلاب آن پیر سفر کرده باشیم از «خود» نگفتن و به «خدا» سپردن، آئین‌مان بوده است.

هرگز از عظمت ایثار و مجاهدت لشکر پاک باخته‌ای که یا در مسیر خدمت رسانی به مردم است و یا در حال مبارزه با دشمنان مردم، نگفته‌ایم که بیان آن را خلاف فتوت و خدمتگذاری بی‌منت به، ولی نعمتانمان می‌دانیم.

ما نگفته‌ایم و نمی‌گوییم، اما مرز‌های امن کشور، وحشت ضدانقلاب و معاندین، روستا‌های دور افتاده و محروم، سد‌های پر آب، پالایشگاه‌های پیشرفته، اتوبان‌های طولانی و پل‌های عظیم و هزاران برگ خدمتی که در حوزه‌های نظامی، امنیتی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی به رنگ سبز و سرخ پاسداری مزین است حرف‌های گفتنی فراوان دارد که طنین آن نه بر گوش‌ها که بر دل و جان مردم قدرشناس ایران نشسته است.

انتشار خبر دستگیری اعجاب آور یک عنصر پلید و معاند توسط سپاهیان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه بدون شک نماد غیر قابل انکار اقتدار اطلاعاتی کشور و زبونی و ضعف سرویس‌های اطلاعاتی حریف و شایسته قدردانی و سپاس فراوان است، اما به رسم و آیین پاسداری باز هم از خود نمی‌گوییم و با خدا نجوا می‌کنیم.

در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در کوران نقش آفرینی بی بدیل سپاه در دفاع از آرمان‌ها و کیان کشور، هیچگاه به اندازه روز‌های پر رمز و راز کنونی متوجه عمق و جوهره کلام جاودان پیر فرزانه انقلاب نشدم که فرمود: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»

محمود واعظی: سپاه اشراف کامل اطلاعاتی دارد

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور نیز به بازداشت زم واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرامش نوشت:

بازداشت روح‌الله زم در حالی که تحت حمایت سرویس‌های اطلاعاتی غرب خودش را در مصونیت کامل می‌دانست، نشان از اشراف اطلاعاتی و توان امنیتی سپاه پاسداران دارد. این عملیات بعد از سرنگونی پهپاد آمریکایی بیش از هر چیز قدرت و توان ایران را در دو مصاف نظامی و اطلاعاتی-امنیتی به رخ دنیا کشید تا بدانند خواب‌های شومشان برای ایران عزیز، هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد.

دست‌مریزاد به برادرانمان در سپاه برای انجام ماموریت‌هایی که از آن‌ها انتظار می‌رود. ماموریت‌هایی که در کنار توان سیاسی و دیپلماسی دولت، دو بازوی اقتدار کشور در دنیا محسوب می‌شود.

علی مطهری: منابع خبری آمد نیوز در داخل معرفی شوند

در همین راستا علی مطهری نماینده مجلس هم به خبر بازداشت روح الله زم واکنش نشان داد و در مصاحبه‌ای گفت: قطعاً باید مشخص شود منابع خبری «زم» چه کسانی و احیاناً چه نهاد‌هایی بودند چرا که مطالبی که سرشبکه آمدنیوز منتشر می‌کرد نشان می‌داد از درون نهاد‌های حکومت به آنجا ارسال می‌شود؛ بنابراین با معرفی منابع اخبار زم، بسیاری از مسائل روشن خواهد شد.

غلامرضا جلالی: برخی در داخل پیاده نظام آمد نیوز هستند

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل هم در کانال سروش خود چنین نوشت: جریان آمدنیوز چشم این فتنه خطرناک بود که در حریم امن دستگاه‌های امنیتی غرب و با پشتیبانی مالی گسترده ارتجاع منطقه‌ای علیه ملت ایران جولان می‌داد. به لطف خدا و با نیت خالصانه پاسداران اطلاعات سپاه روح‌الله زم اسیر پنجه قدرت دستگاه اطلاعاتی کشور شد. دست‌مریزاد!

اکنون که تهدیدها نظامی علیه ایران با اقتدار و بازدارندگی بومی به صفر میل می‌کند همه هم و غم آمریکا و رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه تحمیل جنگ ترکیبی رسانه‌محور به ملت ایران است. در این جنگ افکار عمومی به مثابه یک دارایی استراتژیک ملت‌ها آماج بمباران رسانه‌ای و انواع عملیات‌های روانی می‌گردد تا شکاف دولت ملت تعمیق و منجر به رویارویی و تخاصم مردم و حاکمیت گردد.

جریان آمد نیوز چشم این فتنه خطرناک بود که در حریم امن دستگاه‌های امنیتی غرب و با پشتیبانی مالی گسترده ارتجاع منطقه‌ای علیه ملت ایران جولان می‌داد. به لطف خدا و با نیت خالصانه پاسداران اطلاعات سپاه روح الله زم اسیر پنجه قدرت دستگاه اطلاعاتی کشور شد. دست‌مریزاد! آمدنیوز، ایران اینترنشنال، من و تو، بی‌بی‌سی فارسی و بسیاری دیگر از رسانه‌های وابسته به امپراتوری دروغ، اسب‌های تروای جنگ ترکیبی هستند و برخی در داخل نیز پیاده‌نظام این ارتش رسانه‌ای شده‌اند.

سوال اینجاست چه زمانی به یک اجماع نخبگانی و عمومی دست خواهیم یافت که در برابر جنگ رسانه‌ای غرب نیاز به آرایش دفاعی داشته و می‌بایست الزامات این دفاع را آماده کنیم؟ "

سربازان گمنام امام زمان (عج) دستتان درد نکند، خداقوت برادران عزیزم..

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان