تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

اولین پست تلگرامی آمد نیوز پس از دستگیری روح الله زم +عکس

کانال تلگرامی آمد نیوز پس از دستگیری روح الله زم پستی منتشر کرد که در آن عکسی از زم منتشر شده و زیر آن این عبارت آمده است: «این تازه شروع ماجراست»

دستگیری روح الله زم آمد نیوز

 

روح الله زم فرزند محمد علی زم بعد از حوادث سال ۸۸ در ایران بازداشت شد و پس از آزادی به فرانسه رفت و در سال ۹۵ کانال تلگرامی آمد نیوز و سپس سایت آن را راه‌اندازی کرد. در حوادث دی ۹۶، بار دیگر نام آمد نیوز سر زبان‌ها افتاد. در آن زمان این کانال فیلم‌های مردم از شهر‌های مختلف را با توضیحات راست و دروغ منتشر می‌کرد و سعی در خط دهی به مردم داشت و حتی برای مسلح شدن مردم به کوکتل مولوتوف، فیلم‌های آموزشی قرار می‌داد که این رفتار‌ها در نهایت منجر به توقیف این سایت از طرف سرور‌های تلگرام بود. پس از کانال دیگری با نام آمدنیوز منتشر شد آن هم بعد از چند روز توسط مدیران تلگرام فیلتر شد. اثرگذاری آمد نیوز به شکلی بود که در نهایت بهانه برای فیلتر سراسری تلگرام در بهار ۹۷ شد. 

مدتی بعد این سایت و کانال با نام جدید صدای مردم شروع به کار کرد که با انتشار پیام سپاه در آن، به نظر می‌رسد کار این کانال جدید هم به پایان رسیده است. از لحظه انتشار خبر بازداشت روح الله زم تا کنون پیش تا الان حدود سیصد هزار نفر از مخاطبان آمدنیوز ریزش کرده‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
4
2
زنده باد سپاه و سپاهی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
0
0
عاقبت خائنین به مملکت شماهم کمتر خیانت کنید
نظرات شما
پیشخوان