تاریخ انتشار: ۰۷:۲۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۸

اخبار تکنولوژی/ اچ تی سی موبایل بلاکچین ارزان قیمت رونمایی کرد

«اچ تی سی» یک موبایل بلاکچین جدید ارزان قیمت رونمایی کرده است. این موبایل ۲۴۴ دلاری به صاحب خود اجازه می‌دهد ارز دیجیتال انتقال دهد.

رویداد۲۴ شرکت اچ تی سی قصد دارد نسخه ارزانتر از یک موبایل بلاکچین را به بازار عرضه کند.

هدف از عرضه این موبایل تشویق افراد به خرید ارز‌های دیجیتال است. این شرکت تایوانی روز گذشته موبایل Exodus ۱ s را رونمایی کرد که اندکی کوچکتر از موبایل Exodus ۱ است. Exodus ۱ اواخر سال گذشته میلادی رونمایی شد.

اما دستگاه جدید Exodus ۱ s با قیمت ۲۴۴ دلار عرضه می‌شود که مهمترین نکته متمایز آن ویژگی‌های مرتبط با ارز دیجیتال است که به کاربران اجازه می‌دهد دارایی‌های دیجیتال را قرض بگیرند و وام دهند. به عبارت دیگر کاربران می‌توانند با کمک این موبایل ارز دیجیتال انتقال دهند.

فیلیپ چن مدیر بخش تمرکز زدایی شرکت «اچ تی سی» در این باره می‌گوید: Exodus ۱ s یک دستگاه کاملا جداگانه است. Exodus ۱ قبلا به بازار عرضه شده و ما از فروش آن راضی هستیم.

در موبایل Exodus ۱ s از یک تراشه اسنپ دراگون ۴۳۵، چهار گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. کاربران این دستگاه باید از یک کارت حافظه میکرو اس دی ۴۰۰ گیگابایتی استفاده کنند.

Exodus ۱ s اس دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی است. ۲ دوربین ۱۳ مگاپیکسلی (یکی در پشت و یکی در جلوی دستگاه) در این موبایل نصب شده اند. همچنین این موبایل از شبکه اینترنت۴ G پشتیبانی می‌کند.

در کنار این موارد دستگاه دارای باتری ۳ هزار میلی آمپری، حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، جک ۳.۵ میلیمتری و اندروید اوریو۸.۱ است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان