تاریخ انتشار: ۲۲:۱۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۸

قفل صفحه گلکسی نوت s10 با تمام انگشتان باز می‌شود +فیلم

شرکت سامسونگ در معرفی گلکسی نوت s10 قابلیتی طراحی کرده که قفل صفحه آن با تمام انگشتان باز می‌شود.

قفل صفحه گلکسی نوت s10 با تمام انگشتان باز می‌شود +فیلم

رویداد۲۴ هفته گذشته گزارشی منتشر شد که از وجود باگ در حسگر اثر انگشت گلکسی اس ۱۰ خبر می‌داد که قفل گشایی با هر انگشتی را ممکن می‌کرد. حالا برخی از کاربران این باگ را در گلکسی نوت ۱۰ پلاس و نوت ۱۰ نیز کشف کرده اند.

سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای رسمی در این رابطه مدعی شد برخی از محافظ صفحه‌های سیلیکونی این مشکل را به وجود آورده اند و کاربران باید پس از جدا کردن آن‌ها اثر انگشت خود را دوباره ثبت کنند.

اخیراً یکی از دارندگان گوشی نوت ۱۰ نیز توانست با گذاشتن یک قطعه پلی اورتان ترموپلاستیک (TPU) روی سنسور اثر انگشت، آنرا فریب دهد. این موضوع نشان می‌دهد مشکل باگ سنسور اثر انگشت این گوشی با کندن محافظ صفحه برطرف نشده و کاربران با مشکل حادتری روبرو هستند.

 

همانطور که در ویدیوی فوق مشاهده کردید گلکسی نوت ۱۰ محافظ صفحه نداشته و کاربر انگشت شصت و اشاره هر دو دست خود را ثبت می‌کند. او در ادامه با قرار دادن یک قطعه پلی اورتان ترموپلاستیک روی سنسور آنرا فریب داده و قفل گوشی را با انگشتی که ثبت نکرده بود باز می‌کند.

در ادامه ویدیو کاربر انگشتان دیگر خود را روی حسگر اثر انگشت امتحان می‌کند و هر بار قفل گوشی باز می‌شود. ذکر این نکته ضروری است که این آزمایش روی گوشی نوت ۱۰ با چیپست اگزینوس انجام شده و هنوز در مورد کار کردن این ترفند روی مدلی که از چیپست اسنپدراگون بهره می‌برد، اطلاعاتی منتشر نشده است.

سامسونگ با انتشار به روز رسانی برای مدل اگزینوس گلکسی نوت ۱۰ پلاس ۵G عملکرد حسگر اثر انگشت آنرا بهبود داد. این شرکت قرار است برای گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و اس ۱۰ نیز به روز رسانی منتشر کند.

 

منبع: دیجیاتو

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
پیشخوان