تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

استاندار تهران: عزت کشور در گرو تحقق و موفقیت اصل اقتصاد مقاومتی است

استاندار تهران با بیان اینکه اجرایی شدن اصل مهم اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم و اراده جدی است گفت: عزت کشور در گرو تحقق و موفقیت اصل اقتصاد مقاومتی براساس منویات رهبر معظم انقلاب و به عنوان یک مطالبه ملی است.
رویداد۲۴استاندار تهران با بیان اینکه اجرایی شدن اصل مهم اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم و اراده جدی است گفت: عزت کشور در گرو تحقق و موفقیت اصل اقتصاد مقاومتی براساس منویات رهبر معظم انقلاب و به عنوان یک مطالبه ملی است.

سیدحسین هاشمی روز دوشنبه در شورای اداری استان تهران که با حضور فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در استانداری برگزار شد افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی برمبنای فرامین رهبری و به عنوان یک کار ملی باید به صورت ویژه در دستور کار مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: دراین راستا انتظار دارم مدیران دستگاههای اجرایی با تلاش، کوشش و اراده ای جدی، زمینه پیشتازی استان تهران در راستای تحقق اصل اقتصاد مقاومتی را فراهم کنند.

هاشمی با تاکید بر اینکه استان تهران باید استان ممتاز و پیشتاز کشور در زمینه تحقق اصل اقتصاد مقاومتی باشد، تصریح کرد: در زمینه اجرای برنامه های مرتبط با تحقق اصل اقتصاد مقاومتی با توجه به سیاست و رویکرد محوری دولت در سال جاری، هیچ عذر و بهانه ای از سوی مدیران دستگاههای اجرایی پذیرفتنی نیست.

استاندار تهران با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های استان در حوزه منابع و ظرفیت های اقتصادی، انسانی و مدیریتی گفت: امکانات، ظرفیت های لازم و همچنین توان و خلاقیت مدیریتی مناسب برای اینکه استان تهران در حوزه تحقق اصل اقتصاد مقاومتی به استان ممتاز کشور تبدیل شود وجود دارد.

هاشمی با بیان اینکه هنر و ویژگی بارز مدیریت، بروز خلاقیت ها برای پیشبرد امور برغم وجود کاستی ها است تصریح کرد: یکی از ملاک ها و شاخص های اصلی ارزیابی فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان تهران در سال جاری ، برنامه ریزی و فعالیت هدفمند و عالمانه در بخش اقتصاد مقاومتی است.

استاندار تهران در ادامه به دو موفقیت بزرگ دولت و نظام در سال 94 اشاره کرد و گفت: دستیابی به موفقیت در روند مذاکرات هسته ای و همچنین برگزاری باشکوه و عزتمند انتخابات هفتم اسفند، دو موفقیت بزرگ و ارزشمند دولت و مجموعه نظام در سال 94 بود.

وی تصریح کرد: دراین میان استان تهران نیز موفق شد با همدلی، وحدت و همراهی همه دستگاههای اجرایی و مسئول، انتخاباتی باشکوه و قانونمند بدون کوچکترین حاشیه و مشکلی را برگزار کند.

هاشمی با اشاره به موفقیت بزرگ استان تهران در برگزاری باشکوه و قانونمند انتخابات هفتم اسفند 94، اظهار کرد: برگزاری قانونمند انتخابات هفت اسفند در راستای حفظ و صیانت از رای مردم به عنوان حق الناس، کارنامه ای درخشان برای برگزارکنندکان این انتخابات در استان تهران محسوب می شود.

استاندار تهران همچنین از سفر ویژه رئیس قوه قضاییه و مسئولان عالی قضایی به استان تهران تقدیر و تشکر کرد و گفت: حضور مقامات ارشد قوه قضاییه به ویژه آیت الله آملی لاریجانی در شهرستان های تابعه استان تهران، به طور قطع منجر به رفع بسیاری از مشکلات و کمبودهای حوزه قضایی با تامین اعتبارات و منابع مورد نیاز خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: این سفرها در کنار سفرهای استانی رئیس جمهوری به مناطق مختلف استان تهران به طور یقین منشا خیرات و برکات زیادی برای استان تهران خواهد شد.

در جلسه شورای اداری استان تهران مدیران کل آموزش و پرورش شهرستان های استان، جهادکشاورزی، شرکت توزیع برق تهران بزرگ، برق منطقه ای تهران، اداره کل بهزیستی و آب و فاضلاب استان تهران گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در یکسال گذشته را ارائه کردند.

همچنین دراین جلسه هشت موضوع به عنوان مصوبه شورا برای اجرا به مدیران کل دستگاههای اجرایی استان تهران اعلام شد.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان