تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۰ دی ۱۳۹۴

بخار تینر، کارگاه مبل‌سازی را خاکستر کرد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده یک کارگاه مبل‌سازی در خلازیل خبر داد.

رویداد24: سیدجلال ملکی در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق در کارگاه مبل‌سازی در ساعت 21:04 شب گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 81، 35، 96 و 22 را به همراه تانکر آب، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و دیگر تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در خلازیل، میدان ثارالله اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، افزود: پس از حضور آتش‌نشانی در محل که یک ملکی به مساحت حدود 1000 متر مربع بود، مشاهده شد که حریق در یکی از کارگاه‌های واقع در این ملک به مساحت 200 متر مربع رخ داده و ضمن اینکه شعله‌های آتش تمام این کارگاه را که مملو از تینر، رنگ، پارچه، چسب و... بود در برگرفته، به ساختمان مجاور نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه ساختمان مجاور نیز 200 متر مربع مساحت داشت و مملو از چوب و مواد اولیه مبل‌سازی بود، اظهار کرد: هر دو ساختمان کاملا شعله‌ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور بود، ضمن اینکه میزان حریق به حدی بود که سقف‌های این دو کارگاه کاملا تخریب شده بود.

ملکی افزود: آتش‌نشانان عملیات اطفای حریق را از چند جهت آغاز کرده و پس از مدتی موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در پی این حادثه یکی از آتش‌نشانان دچار مصدومیت شد، اظهار کرد: خسارات مالی سنگینی از این حادثه به جا ماند، اما خوشبختانه مورد فوتی نداشتیم.

ملکی علت این حادثه را قرار گرفتن ظرف حاوی تینر در مجاورت بخاری روشن و سرایت بخار تینر به شعله‌های آتش اعلام کرد و گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 22:55 به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان