تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۱۲ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۷ نظر

جزئیات جالب از کارگاه چندهمسری/ برای ازدواج دختران با مردان متاهل در آخر کارگاه وساطت می‌کنیم!

چند روزی است که تبلیغاتی تحت عنوان ضرورت احیای چند همسری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود؛ کارگاهی رایگان که به گفته برگزار کنندگان، در این کارگاه الزامات تشکیل خانواده‌های چند همسری، احکام فقهی خانواده‌های چند همسری و مهارت‌های ارتباطی خانواده‌های چند همسری آموزش داده می‌شود.

کارگاه چند همسری

رویداد۲۴   چند روزی است که تبلیغاتی تحت عنوان ضرورت احیای چند همسری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود؛ کارگاهی رایگان که به گفته برگزار کنندگان، در این کارگاه الزامات تشکیل خانواده‌های چند همسری، احکام فقهی خانواده‌های چند همسری و مهارت‌های ارتباطی خانواده‌های چند همسری آموزش داده می‌شود.


برگزاری کارگاه آموزش مهارت‎های چند همسری با واکنش‌های متفاوت کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد؛ به همین خاطر به سراغ یکی از دست اندرکاران آن رفتیم تا درباره این کارگاه پرحاشیه اطلاعات بیشتری را کسب کنیم:

این فرد در اولین سوال در تشریح پیشینه این کارگاه گفت: این کارگاه پنجمین کارگاهی است که موسسه ما در شهر‌های مختلف برگزار می‌کند.

دست اندرکار برگزاری این کارگاه در پاسخ به این سوال که آیا استقبال خوبی از کارگاه‌های ضرورت احیای چند همسری شما شده یا خیر؟ افزود: «این موضوع نیاز به فرهنگ سازی دارد و مقداری بر روی چند همسری حساسیت وجود دارد.»

این فرد میزان تحصیلات اساتید حاضر در این گارگاه را دکتری مباحث روانشناسی و دینی، اعلام کرد و افزود: اساتید در فضای اقناع، ضرورت، احکام و موارد خاص در این کارگاه‌ها صحبت می‌کنند.

سورپرایز برای مردان متاهل مشتاق به چند همسری

اما این موسسه گویا یک سورپرایز هم برای مردان متاهل مشتاق به چند همسری هم دارد؛ آنطور که این فرد می‌گوید در آخر این کارگاه‌ها اساتید برای مردان متاهلی که شرایط و زمینه را داشته باشند برای اختیار کردن همسر دوم وساطت خواهند کرد.

البته این دست اندرکار موسسه که به دنبال فرهنگ سازی در زمینه احیای چند همسری است؛ تاکید می‌کند که باید همسر اول حتما رضایت داشته باشد و همچنین مرد مورد نظر شرایط لازم را داشته باشد.

از این فرد می‌پرسیم با توجه به اینکه در انتهای کارگاه شرابط برای معرفی زنان حاضر در کارگاه و مردان متاهل برای اختیار کردن همسر دوم فراهم می‌شود پس باید همسر اول هم در کارگاه‌های شما، هم حضور پیدا کند؟ و او پاسخ می‌دهد: بنای ما این است که همسر اول رضایت داشته باشد.

به او دوباره اینگونه موضوع را عنوان می‌کنیم به فرض مثال من در همایش شما شرکت می‌کنم و همسر اول من رضایت ندارد؛ شما از کجا متوجه این موضوع می‌شوید؟ و او پاسخ می‌دهد: ما که خدمات پس از فروش نداریم ما فضای کلی این ماجرا را برای شما ترسیم می‌کنیم.

وی در ادامه می‌افزاید: کار جدیدی شروع شده و یک سری ابهامات هم وجود دارد، اما دوستان و مشاورانی که در مجموعه هستند تلاش می‌کنند که در این قضیه بستری را به وجود بیاورند که در عین حال که برای ۵ میلیون دختر خانمی که امکان ازدواج ندارند بستری فراهم شود، کمترین آسیب متوجه خانواده‌ها شود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: زن دوم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
0
3
چه وحشتناک!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
3
واقعا و جدا به عواقبش فکر کردن؟
بچه های چندگروهی از یک پدر و چند مادر چه روابطی خواهند داشت
اصلا تو این زمونه که باید اینهمه برای فرزند وقت بگذاری و ازش عافل نشی پدری که چندتا زن داره چجوری میخواد به تربیت و زندگی لچه هاش نظارت و رسیدگی کنه
بچه ای که دائم پدر بالای سرش نباشه چطور بار میاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
2
ماشالا .... مگه همین شماها نمیگید بدحجابی باعث میشه مردان و شوهران فکرشون بره دنبال زن دیگه و بنیان خانواده بپاشه پس چه فرقی کرد الانم که برنامه میچینید دخترای جوونو بدید به مردای زندار دیگه خانواده و تعهد کیلویی چند واقعا مردی که مثلا ۴۰ سالشه و زنش ۳۵ ساله و دو تام بچه داره شما میاید میگید دختر ۲۰ ساله بگیره ؟ اصلا دیگه از اون زن و بچش یادی میکنه
شماها وجدان دارید عایا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
تو روحشون اینا از اسلامی که ادعا میکنند بویی نبردند بیمعرفتای بیشرف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
3
خاک تو سرتون خجالتم خوب چیریه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
2
جم کنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
2
حالا چرا دختر انقدر زن بیوه هست که موندن چه طوری یتیماشون بزرگ کنن اگه راست میگن چرا اونهارو نمیگیرین بزرگ کردن یتیم ثوابم داره
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان