تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

آیا در زندان برای روح الله زم اتفاقی افتاده است؟

یکی از نمایندگان مجلس به اخباری که گفته می‌شود برای روح الله زم در زندان اتفاقی افتاده، واکنش نشان داد.

آیا در زندان برای روح الله زم اتفاقی افتاده است؟

رویداد۲۴ حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: طراحی اصلی کانال آمدنیوز را سرویس‌های فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی با پشتیبانی عربستان انجام دادند. البته افرادی از داخل هم بودند، اما در حال حاضر سرویس‌های خارجی مهم است.

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر و عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه پرونده زم، سرکرده کانال آمد نیوز، با امنیت کشور در ارتباط است، از ارائه اطلاعات بیشتر در این پرونده اجتناب کرد و گفت: باید موضوع آمدنیوز و پرونده روح‌الله زم فعلاً مدیریت شود، چون با امنیت کشور در ارتباط است و نباید اطلاعات آن منتشر شود.

او ادامه داد: دشمن در کشور شبکه جاسوسی راه انداخته است و زم بازیگر آن بود و نباید در حال حاضر به آن پرداخت. باید ابتدا تمامی ابعاد پرونده زم نمایان شود و بعد از آن اطلاع‌رسانی کنیم.

این نماینده اصولگرای مجلس در پاسخ این پرسش که چه کسانی از نهاد‌های مختلف با کانال آمدنیوز در ارتباط بودند گفت: نباید درباره این موضوع صحبت شود.


بیشتر بخوانید: روح الله زم برای دیدار مادرش به کربلا رفت یا دیدار آیت الله سیستانی؟


کانال‌های مشابه آمدنیوز رصد می‌شوند

حاجی دلیگانی در مورد اهداف کانال‌های مشابه آمدنیوز گفت: قطعاً این کانال‌ها هم رصد می‌شود و در زمان مناسبی با آن‌ها برخورد خواهد شد. طراحی اصلی کانال آمدنیوز را سرویس‌های فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی با پشتیبانی عربستان انجام دادند. البته افرادی از داخل هم بودند، اما در حال حاضر سرویس‌های خارجی مهم است.

در گزارش، موضوعی مبنی بر رخ دادن اتفاقی برای زم در زندان اعلام نشد

او درباره اخبار مبنی بر وقوع حادثه برای زم در زندان گفت: در گزارشی که ارائه شد خبری مبنی بر اینکه برای روح‌الله زم در زندان اتفاقی افتاده باشد اعلام نشد.

به گزارش رویداد۲۴ برخی کانال‌های تلگرامی در روزهای گذشته این خبر را منتشر کردند که روح الله زم در زندان خودکشی کرده و برخی دیگر نوشتند او به سرنوشت سعید امامی دچار شده است. اما حاجی دلیگانی تمام این اخبار را تکذیب کرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
سید عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
0
1
با این فرمایشات نماینده مجلس یعنی مردم نا محرمند
شیعه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
0
0
زنده یاد شهید احمد وکیلی
عشقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
1
1
خداروشکر‌که این جاسوس وطن فروش دست اطلاعات سپاه هست وگرنه برای جلوگیری از وقوع بعضی حوادث که اگر دست اطلاعات کشوری بود و وقوع اون فرض میشد. الزاما باید خیلی اقدامات احتیاطی از جمله جمع اوری کلیه داروهای نظافت و ... صورت میگرفت که هزینه بالایی برای دولت در بر داشت.
بازم خداروشکر.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان