تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۲۶ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

خط دهی سازمان‌های ضدانقلاب در پس پرده تحرکات اخیر

فرمانده ناجا گفت: بررسی‌های ما حاکی از خط دهی سازمان‌های ضدانقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است، این افراد شناسایی و در موعد مقرر به سزای اعمال خود خواهند رسید.

سردار اشتری

رویداد۲۴ سردار حسین اشتری اظهار کرد: در پی اتفاقات روز گذشته و ایجاد خساراتی به اموال عمومی و مردمی، پلیس بلافاصله در صحنه حاضر شد و با سعه صدر مأموریت خود را انجام داد.

وی افزود: پلیس بلافاصله هر کجا که اخلالی در روند تردد مردم و انجام کارهای روزانه شان ایجاد شده بود را برطرف کرد و با توجه به درخواست های مکرری که مردم عزیز داشتند تا ساعات پایان شب گذشته در کنارشان بود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور اشاره کرد: همان طور که استحضار دارید سران محترم قوا، مصوبه ای در خصوص سوخت (بنزین) تصویب کردند و باید همه براساس قانون موضوعات را دنبال کنند.

سردار اشتری تأکید کرد: مردم ما هرگز اجازه نمی دهند عده ای از احساسات پاک مردم و این فضا سوء استفاده کنند، ما نیز اجازه اخلال و ناامنی به اخلالگران و فرصت طلبان نمی دهیم.


بیشتر بخوانید: آخرین اخبار از اعتراضات مردم به افزایش قیمت بنزین


فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: مطمئنا نیروی انتظامی در کنار مردم و در خدمت امنیت آنان است چرا که امنیت مردم و حفاظت از اموال عمومی و مردمی خط قرمز ماست.

وی ادامه داد: بحمداله پلیس وظایف خود را به خوبی انجام داده و در همین جا اعلام می کنم کسانی که قصد اخلال، بی نظمی و تعدی به حقوق مردم را دارند و یا قانون گریز هستند، بدانند که براساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: طی روزهای اخیر به همت همکارانم، تعدادی از اخلالگران و فرصت طلبان شناسایی و برخورد لازم با آنها صورت گرفته و بحمدالله وضعیت نسبت به روز گذشته بهتر است و اینجا به مردم عزیز تأکید می کنم صف خود را از صف معدود افرادی که به دنبال اخلال و بی نظمی هستند، جدا کنند.

سردار اشتری تأکید کرد: مردم عزیز هرگونه مشاهدات، اخبار و اطلاعات خود را مبنی بر اخلال و بی نظمی به پلیس گزارش دهند، مراکز پلیس آماده ارائه خدمات هستند و هر کجا که لازم باشد حاضر خواهیم شد و موضوعات را سریعا رسیدگی می کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: ایجاد هرگونه اخلال و تخریب اموال عمومی کشور از مصادیق بارز جرم است و پلیس براساس وظیفه ذاتی و قانونی خود با افرادی که جرمی مرتکب شوند، برخورد می کند.

وی ادامه داد: پلیس حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم و در کنار مردم است، خط قرمز ما تعدی به حقوق مردم است امیدواریم که با هوشیاری بسیار خوبی که مردم طی روزهای گذشته داشتند و صف خود را از تعداد معدودی فرصت طلب جدا کردند همچنان این روند را ادامه دهند.

سردار اشتری با بیان اینکه در خدمت مردم و امنیت کشور هستیم، عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد روند آرامش و امنیت بسیار خوبی که امروز در کشور حاکم است دچار اخلال شود و خدای ناکرده کسانی بتوانند از این فضا سوء استفاده کنند.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: بررسی های ما حاکی از خط دهی سازمان های ضدانقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است، نهادهای امنیتی و انتظامی کشور، این افراد را شناسایی و ان شاء الله در موعد مقرر به سزای اعمال خود خواهند رساند.

وی بیان کرد: امکانات خوبی در اختیار پلیس است و ما می توانیم برای اشراف اطلاعاتی از این امکانات استفاده و بهره برداری کنیم .

سردار اشتری در پایان گفت: لازم است همه به قانون تمکین کنند و بدانند که پلیس مجری قانون است و هر کس بخواهد به حقوق مردم تعدی کند یا سعی در اخلال نظم و امنیت داشته باشد حتما نیروی انتظامی با آن برخورد می کند.

منبع: تابناک
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
1
جناب سردار برادر گرامی چرا باید با این همه تجربه سران کشور بی حساب وکتاب یک دفعه به سیم آخر میزنند وبدون در نظر گرفتن شرایط تاب آوری مردم یک انرژی بسیار منفی را به جامعه تزریق می کنند که شاهد چنین کارهای جنون آمیز اشرار باشیم ،شاید بدلیل آنکه مسئولین از زندگی مردم فاصله گرفته اند وغرق در قدرت اند متوجه نیستند مردم در چه فشارحداکثری بسر میبرند.بطور جد باید از خدا ترسید.
نظرات شما
نظرسنجی
انتشار فایل صوتی جدید چه تاثیری در آینده سیاسی محمدجواد ظریف خواهد داشت؟
پیشخوان