تاریخ انتشار: ۲۱:۲۷ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸

برد تاتنهام با سرمربیگری مورینیو

شاگردان ژوزه مورینیو با درخشش دله آلی موفق به کسب پیروزی در تقایل بورنموث شدند.

برد تاتنهام با سرمربیگری مورینیورویداد۲۴تیم تاتنهام که با هدایت سرمربی پرتغالی و جدید خود در دیدارهای اخیرش روند صعودی داشته و توانسته بود یک برد در لیگ برتر انگلیس مقابل وستهم و یک پیروزی پُر گل در لیگ قهرمانان اروپا برابر المپیاکوس یونان کسب کند، امشب نیز این روند موفق را ادامه داد.

تاتنهام در یکی از بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال انگلیس از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در استادیوم تاتنهام هاتسپر به مصاف بورنموث رفت که با نمایش موثر دله آلی توانست به پیروزی ۳ بر ۲ دست پیدا کند.

شاگردان مورینیو در دقیقه ۲۱ روی پاس در عرض سون هئونگ مین و ضربه بغل پای زمینی دله آلی دروازه بورنموث را باز کردند و به برتری یک نیمه‌ای رسیدند.

نیمه دوم نیز با بازی هجومی تاتنهام آغاز شد و این تیم در دقیقه ۵۰ همانند گل اول و با پاس بلند توبی آلدروایرلد و فرار سریع دله آلی به پشت مدافعان بورنموث و شوت زمینی او گل دوم را زد.

در دقیقه ۷۰ تاتنهام یک بار دیگر به گل رسید و این بار روی ارسال پای چپ و دقیق سون هئونگ مین و ضربه نمایشی موسی سیسوکو دروازه بورنموث را باز کرد تا برتری خود در این مسابقه خانگی را تقریبا قطعی کرده باشد.

ویلسون در دقیقه ۷۳ با ضربه ایستگاهی تماشایی و در دقیقه ۵+۹۰ با شوت پای چپ دو گل برابر تاتنهام به ثمر رساند ولی تلاش او برای شکست بورنموث بی‌ثمر بود تا در نهایت شاگردان ژوزه مورینیو به پیروزی ۳ بر ۲ دست یافته و با ۲۰ امتیاز به رده پنجم جدول لیگ برتر انگلیس صعود کنند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تاتنهام ، مورینیو
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان