تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
جزئیات بودجه ۹۹؛

وزارت کار موظف به حذف یارانه نقدی ۳ دهک درآمدی بالا شد

وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی موظف شده است با استفاده از کلیه بانک‌های اطلاعاتی در اختیار و بر اساس معیار‌ها و ضوابطی که توسط این وزارتخانه تعیین می‌گردد نسبت به شناسایی و حذف سه دهک بالای درآمدی از فهرست یارانه بگیران اقدام کند.

 حذف یارانه نقدی 3 دهک

رویداد۲۴ سازمان برنامه و بودجه لایحه ۴۸۴ هزار میلیارد تومانی بودجه سال ۱۳۹۹ را منتشر کرد. بر اساس این لایحه، وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی موظف است با استفاده از کلیه بانک‌های اطلاعاتی در اختیار و بر اساس معیار‌ها و ضوابطی که توسط این وزارتخانه تعیین می‌گردد نسبت به شناسایی و حذف سه دهک بالای درآمدی از فهرست یارانه بگیران اقدام کند.

منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین نسبت به قبل از سهمیه بندی در سال ۹۸ مشمول عوارض و مالیات بر ارزش افزوده و سهم ۴۱.۵ درصدی شرکت ملی نفت ایران نیست.


بیشتر بخوانید:

جزئیات متن کامل لایحه بودجه ۹۹ منتشر شد


آیین نامه اجرایی این بند به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور و با همکاری وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، نفت، نیرو و تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه می‌شود و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
وای خدای من وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ؟؟!! چه اسم با مسمائی ؟ اما چه فایده که هیچ یک از اهدافش رو از جمله تعاون و کار و رفاه اجتماعی رو نتونسته محقق کنه و حالا موظف به حذف یارانه ها شده !!! یعنی این 45500 تومان باعث ایجاد کارو رفاه اجتماعی می شده که این وزارت خانه مامور حذف آن شده؟ خیلی خنده داره
نظرات شما
پیشخوان