تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۲۵ آذر ۱۳۹۸

قائدی: دوست دارم دیدار با سپاهان لغو شود

بازیکن تیم ملی فوتبال امید ایران دوست دارد مسابقه استقلال و سپاهان در جام حذفی که قرار است هفته آینده برگزار شود، لغو شود تا او بتواند تیم ملی امید را در اردوی قطر همراهی کند.

قائدی: دوست دارم دیدار با سپاهان لغو شودرویداد۲۴  مهدی قائدی، بازیکن تیم ملی فوتبال امید ایران در حاشیه تمرین این تیم و در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره حضور وزیر ورزش و جوانان در این تمرین چه بود، بیان کرد: حضور ایشان خیلی خوشحال کننده بود. لطف کردند و به تمرین آمدند و به بازیکنان روحیه دادند و صحبت کردند. امیدوارم که جواب زحمت‌هایشان را بدهیم.

او ادامه داد: گروه و بازی‌های ما سخت هستند. نتیجه بازی‌ها بستگی به همدلی بازیکنان دارد. امیدوارم که بتوانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم.

قائدی در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد این دو هفته بازی‌های استقلال لغو شود و با خیال راحت به اردوی قطر برود یا دوست دارد با سپاهان بازی کنند و بعد به مسابقات اعزام شوند، اظهار کرد: این به من ربطی ندارد و فدراسیون باید تصمیم بگیرد ولی دوست دارم تعطیل شود تا همه انرژی‌مان را برای تیم ملی امید بگذاریم.

قائدی درباره حرکتش در بازی آخر استقلال که کاپشنش را در مراسم پیش از شروع مسابقه روی دوش کودکی انداخت هم توضیح داد: او واقعا سردش بود و من هم این کار را کردم. از فدراسیون هم تشکر می‌کنم که از من تقدیر کرد. امیدوارم که بتوانم جبران کنم.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، قائدی
نظرات شما
پیشخوان