تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸
سخنگوی قوه قضائیه خبر داد: تأیید احضار امضاکنندگان بیانیه ۷۷ نفر

تکذیب دخالت داماد وزیر اطلاعات در یک پرونده

در پرونده‌ای که ما رسیدگی می‌کنیم، ایشان متهم نیست. متهمان پرونده مشخص هستند، بنابراین فردی که از او اسم بردید، قرار تأمینی برای او صادر نشده است

داماد وزیر اطلاعات

رویداد۲۴ اسماعیلی درباره آخرین وضعیت پرونده دو مدیر بازداشتی ایران‌خودرو و سایپا گفت: پرونده مدیران خودرویی در دادگاه مطرح است. یکی از پرونده‌ها به دلیل نقص به دادسرا برگشته و دیگری به کارشناسی ارجاع داده شده است. منتظر اعمال نظر کارشناسی هستیم تا ادامه فرایند دادگاه برای برگزاری جلسات بعدی و صدور رأی انجام شود تا زمانی که نواقص برطرف شود.
 

بیشتر بخوانید:

 
اسماعیلی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آقای دیواندری، متهم پرونده مفاسد اقتصادی در جلسه دادگاه، سیداحسان سخایی، داماد وزیر اطلاعات را متهم کرده که به بانک ملت نامه نوشته و برای سیدعبدالله دستغیب ۲۲۰ میلیارد تومان تخفیف و بخشودگی گرفته و بانک ملت این تخفیف را داده است، آیا این اتهام صحت دارد و دیگر اینکه آیا سیداحسان سخایی با قید وثیقه آزاد است و اگر چنین نیست تکلیف دیواندری چه می‌شود؟ گفت: برخی از نسبت‌هایی که بیان می‌شود، عذر‌خواهم بگویم، نتیجه اقدام ذهن برخی اصحاب رسانه است. اولا کسی نگفته که این فرد چه نسبتی با وزیر دارد و به مطبوعات که آمد، آن الحاق شد و اینکه بین آقای سخایی و وزیر چه نسبتی وجود دارد، نبود. البته اسم برده شد. برخی از همکاران در بازتاب خبر نوشتند چنین نسبتی با فلانی دارد.

وی افزود: مغالطه دیگری شد و گفتند ژن خوب. ژن را به وراثت و نسب نسبت می‌دهند نه به سبب. در وصلت و پیوند ژن را نسبت می‌دهند و مغالطه‌ای شده است. نسبت را رسانه داد.

وی افزود: در پرونده‌ای که ما رسیدگی می‌کنیم، ایشان متهم نیست. متهمان پرونده مشخص هستند، بنابراین فردی که از او اسم بردید، قرار تأمینی برای او صادر نشده است.

وی افزود: از آنکه نامه‌ای به بانک نوشته شده یا نه، اطلاع ندارم؛ ما از بانک خبر نداریم. من سخنگوی قوه قضائیه هستم. در پرونده قضائی که الان رسیدگی می‌کنیم، این فرد به‌عنوان یکی از متهمان پرونده نیست.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اسماعیلی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان