تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸
مقیمی خبر داد:

بیش از ۳۴ هزار خودرو دوگانه سوز وارد بازار می‌شود

ایران خودرو در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان، در سه ماهه پایانی سال جاری ۳۴ هزارو ۲۶۰ دستگاه خودروی دوگانه سوز تولید و روانه بازار می‌کند.

اخبار ایران خودرو

رویداد۲۴  فرشاد مقیمی در این باره گفت: ایران‌خودرو قادر است متناسب با سیاست‌های دولت و به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و تامین ناوگان حمل نقل عمومی، محصولات دوگانه سوز با شمارگان بالا تولید و عرضه کند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در زمستان امسال، تعداد تولید روزانه انواع محصولات دوگانه سوز از جمله سمند، ۴۰۵، پارس و آریسان روند افزایشی خواهد داشت، به گونه‌ای که از تعداد تولید روازنه ۳۳۰ دستگاه در دی ماه، به ۵۵۰ دستگاه در بهمن و ۸۰۰ دستگاه در اسفند خواهد رسید.
 

بیشتر بخوانید:
 


مدیرعامل ایران خودرو تاکید کرد: درحال حاضر با توجه به مصوبه شورای اقتصاد و عقد تفاهم‌نامه بانک ملت و وزارت نفت در راستای تامین منابع مالی برای گازسوز کردن خودرو‌ها و نیز افزایش انگیزه اقتصادی این اقدام با توجه به بازنگری در قیمت بنزین، تقاضا برای خودرو‌های دوگانه سوز افزایش یافته است.

مقیمی خاطر نشان کرد: خودرو‌های دوگانه‌سوز در ایران خودرو منطبق با استاندارد‌های روز جهانی تولید می‌شود و هیچ گونه مشکلی از نظر تامین قطعات تولید خودرو‌های دوگانه سوز وجود ندارد.
 
منبع: ایکوپرس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان