تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸

ارائه شبکه سازمانی امن و اختصاصی مخابرات در تلکام پلاس

شبکه نورونتا به عنوان شبکه سازمانی امن و اختصاصی مخابرات و یکپارچه‌ترین شبکه دیتای کشور در تلکام پلاس ۹۸ جهت سرویس دهی به مشترکین تجاری، مالی و حاکمیتی ارائه شده است.
مخابرات در تلکام پلاس
رویداد۲۴ به گزارش ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام پلاس، در طراحی این شبکه از تجهیزات اختصاصی و با کیفیت بالا استفاده شده که امکان ارائه SLA با سطوح برنز، نقره، طلا و الماس را به مشترکان می‌دهد که برای نگهداری از شبکه و ارائه خدمات به مشترکان آن، تیم‌های فنی VIP و اختصاصی در نظر گرفته شده است.

نورونتا (Neuronta) شبکه امن اختصاصی غیر اشتراکی با استفاده از تکنولوژی تقسیم زمانی (TDM) است و با ایجاد یک شبکه اختصاصی بوسیله یک یا چند لینک ارتباطی نقطه به نقطه (PTP) یا نقطه به چند نقطه (PTMP) امکان برقراری ارتباط نقطه مرکزی مشترک را بر بستر شبکه TDM با دیگر نقطه یا نقاط مشترک برقرار می‌سازد.

بر اساس این گزارش، نورونتا برای سرویس دهی به مشترکان تجاری، مالی و حاکمیتی طراحی و بصورت کاملاً مجزا از سایر شبکه‌های شرکت مخابرات ایران پیاده سازی شده و در طراحی این شبکه از تجهیزات اختصاصی و با کیفیت بسیار بالااستفاده شده که قابلیت ارائه SLA را دارا هستند.

بازار هدف مشتریان این شبکه، شرکتها، سازمان‌ها و نهاد‌های نیازمند یک شبکه اختصاصی و امن هستند و در صورتی که مشتریان نیاز به برقراری ارتباطی مطمئن با پهنای باند تضمین شده و امنیت لینک بالا و اختصاصی با شعب خود را داشته باشند، لینک‌های ارتباطی نقطه به نقطه و نقطه به چند نقطه شبکه نورونتا، یک راهکار مناسب برای آنهاخواهد بود.

تیم نظارتی نورونتا به همراه مرکز تماس و با استفاده از سامانه ۲۰۱۰ شبکه امنی را به سازمان‌های کشور ارائه می‌دهد که در آن حداکثر SLA ممکن به مشتریان ارائه می‌شود.

گفتنی است شبکه نورونتا در حال حاضر در هزار و ۶۰۰ مرکز مخابراتی و در ۳۱ استان و منطقه مخابراتی کشور به صورت اختصاصی برای مشتریان سازمانی شرکت مخابرات ایران ارائه می‌شود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان