تاریخ انتشار: ۲۱:۵۶ - ۲۹ آذر ۱۳۹۸

ارائه سرویس ویژه VPN/MPLS شرکت مخابرات ایران در تلکام پلاس ۲۰۱۹

شرکت مخابرات ایران با ارائه سرویس MPLS با امکانات فراوان برای مشتریان تجاری و عمده در بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و راه حل‌های نوآورانه (تلکام پلاس) حضور یافته است.
  رویداد۲۴به گزارش ستاد خبری شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام پلاس، سرویس VPN/MPLS از مهم‌ترین سرویس‌های حوزه شبکه و مخابرات در بخش سازمانی ست که امسال به صورت ویژه در نمایشگاه تلکام پلاس در راستای اهداف سازمانی و B ۲ B به مشتریان ارائه می‌شود.

بر اساس این گزارش بسیاری از شبکه‌های مجازی و خصوصی مشترکینی مانند بانک‌ها، صندوق‌های اعتباری، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و شرکت‌های بزرگ از سرویس MPLS شرکت مخابرات ایران استفاده می‌کنند.

سرویس Multi Protocol Label Switching شبکه مجازی خصوصی امن برای مشترکانی همچون بانکها، موسسات مالی، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی، شرکت‌های بزرگ ایجاد می‌کند که با بهره گیری از این سرویس، مشترکین سازمانی می‌توانند با استفاده از شبکه دیتای کشور بین نقاط مختلف شبکه، ارتباط مجازی و اختصاصی ایجاد کنند.

با استفاده از این سرویس مشترک می‌تواند بین ساختمان‌ها یک شبکه مجازی و اختصاصی روی شبکه دیتای کشور برای خود ایجاد کند که غیر از کاربران آن شرکت یا سازمان، هیچ کاربر دیگری نمی‌تواند به شبکه آن‌ها دسترسی داشته باشد.

از خواص ذاتی MPLS تفکیک ترافیک یک سازمان از دیگر سازمان‌ها توسط سرویس دهنده می‌باشد به طوریکه چندین مشترک می‌توانند از آدرس دهی خصوصی مشترک بدون نیاز به ترجمه این آدرس‌ها استفاده نمایند.

گفتنی است سرویس MPLS امکانات فراوانی برای ایجاد شبکه‌های مونیتورینگ ویدئویی بین مراکز کارگاهی و کارخانه‌های واقع در شهرستان‌ها با دفاتر مرکزی مستقر در تهران یا سایر شهرستان‌ها را برای تمام سازمان‌ها فراهم می‌کند.
 
منبع: مخابرات ما
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان