تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۳۰ آذر ۱۳۹۸
مدیرکل دیوان محاسبات استان اصفهان:

از فولاد مبارکه به عنوان یکی از دستاورد‌های نظام حمایت می‌کنیم

مدیرکل دیوان محاسبات استان اصفهان، روز یکشنبه ۲۴ آذرماه ضمن بازدید از فولاد مبارکه و دیدار با مدیرعامل این شرکت در جمع مدیران و کارکنان گفت: تولید کمی و کیفی مناسب، روند رو به رشد، خودکفایی و کمک به رفع نیاز‌های کشور در این شرایط جنگ اقتصادی و تحریم، توسط مدیران و کارکنان فولاد مبارکه خدا قوت دارد.

رویداد۲۴ بهزاد فلاطون‌زاده پس از بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه گفت: این شرکت یکی از مهم‌ترین صنایع کشور است و ما امروز در بازدید از خطوط تولید آن به همت و تلاش کارکنان و اقتدار ایران اسلامی بیش‌ازپیش افتخار کردیم.

وی گفت: این بازدید موجب شد کارشناسان این اداره‌کل با زوایای گوناگون شرکت‌فولاد‌مبارکه و نقش آن در اقتصاد کشور آشنا شوند.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اصفهان افزود: با مشاهده دستاورد‌های فولاد مبارکه مصمم‌تر شدیم تا از این صنعت که یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، حمایت کنیم.

طبق این گزارش، در این بازدید مهندس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نواحی مختلف این شرکت گفت: فولاد مبارکه بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی کشور است که سالانه بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان مالیات پرداخت می‌کند، این در حالی است که فقط ۱۷ درصد از سهام فولاد مبارکه متعلق به دولت است.

مهندس عظیمیان شفافیت نظام مالی فولاد مبارکه را از دیگر مزیت‌های این شرکت دانست و گفت: فولاد مبارکه یک شرکت بورسی است و اطلاعات آن به‌طور دقیق در سایت کدال قابل رصد است و خوشبختانه علی‌رغم گردش مالی بالای آن، عملکرد شرکت همواره شفاف بوده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان