تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۳۰ آذر ۱۳۹۸

پایان امسال، زمان ارائه استراتژی و سند تحول دیجیتال بانک ملی ایران

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اظهار امیدواری کرد تا پایان سال جاری استراتژی و سند تحول دیجیتال این بانک نهایی شود.
سند تحول دیجیتال بانک ملی ایران
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی امروز در حضور جمعی از مدیران امور، روسای ادارات کل و کارشناسان حوزه استراتژی و فناوری اطلاعات بانک با تاکید بر این که برنامه‌های بانک متناسب با سیاست‌های ابلاغی وزارت امور اقتصادی و دارایی در حال تدوین است؛ اظهار کرد: بانک ملی ایران قصد دارد برنامه هایش را بر اساس اسناد تولید شده، ممیزی کند.

او با بیان این که در آینده نزدیک، شاهد تحولاتی جدی در حوزه بانکداری دیجیتال خواهیم بود، ادامه داد: بانک ملی ایران نیز همپای این فرایند، کسب و کار‌های قدیم خود را بر پایه فناوری نوسازی می‌کند و کسب و کار‌های جدیدش را نیز بر مبنای فناوری پایه گذاری خواهد کرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر این که هزینه‌های بانک باید کاهش و درآمد‌های آن افزایش یابد، تاکید و خاطرنشان کرد: هدف نهایی تحول دیجیتال نیز ایجاد یک سوپر مارکت خدماتی گسترده است که خدمت رسانی به مشتریان را بیش از پیش ساده سازی می‌کند.

وی در ادامه به راه اندازی رمز یکبار مصرف توسط بانک ملی ایران به عنوان پیشتاز این حوزه اشاره کرده و گفت: محصولات تازه بانک ملی ایران همواره در نظام بانکی زبانزد بوده و این روند ادامه هم خواهد داشت.

خاتونی با اشاره به لزوم چابک سازی سازمان‌ها به منظور ایجاد بستر‌های مناسب برای تحول درونی، گفت: در تحول دیجیتال، بانک ملی ایران پوست اندازی خواهد کرد، به طوری که فناوری در همه اجزای آن حضور و بروز خواهد داشت.

در ادامه این نشست، جمعی از مدیران و کارشناسان به طرح مباحثی پیرامون تحول دیجیتال در بانک پرداخته و به سوالاتی در این حوزه پاسخ دادند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان