تاریخ انتشار: ۲۱:۰۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
شروط جدید سرمربی ایتالیایی برای بازگشت؛

استراماچونی: ۲۴ ساعته پول کامل قرارداد را بدهید!

وکیل استراماچونی سرمربی ایتالیایی باشگاه استقلال اعلام کرد برای بازگشت او و کادر فنی‌اش به ایران باید پرداخت جدیدی هم به آن‌ها انجام شود.

استراماچونی: ۲۴ ساعته دوباره و کامل پول بدهید!رویداد۲۴ ساعاتی قبل علی فتح‌الله‌زاده عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد آندره‌آ استراماچونی در جدیدترین اظهاراتش عنوان کرده علاوه بر پرداختی قبلی، باقی مانده قراردادم را نیز یک جا می‌خواهم که پس از آن، تصویری در اختیار ما قرار گرفت که نشان می‌دهد این موضوع صحت دارد.

دو بند از درخواست‌هایی که وکیل رسمی استراماچونی جدیدا برای باشگاه استقلال ارسال کرده به صورت زیر است:

«مبلغ ۴۷۰ هزار یورو در یک قسط به همان شکل و حساب بانکی به‌عنوان آخرین پرداختی بلافاصله بعد از امضای قرارداد پرداخت خواهد شد. این شرایط الزامی برای اعتبار قرارداد است و در نتیجه آقای استراماچونی و اعضای کادر فنی‌اش تا زمانی که مبلغ گفته شده به ترتیب بالا پرداخت نشود، به تهران سفر نخواهند کرد.

لطفا این را در نظر داشته باشید که این بندها غیرقابل مذاکره است و ... ؛ تنها در صورتی اعتبار دارد که در ۲۴ ساعت آینده توسط استقلال پذیرفته شود.
اگر باشگاه استقلال با این شرایط و بندها موافقت کند، باید نمایندگان حقوقی باشگاه به همین ای‌میل پاسخ بدهند. در صورت تایید، ما آنگاه توافق‌نامه نهایی را بررسی، تایید و اجرا می‌کنیم. ما پیشاپیش از توجه به موارد بالا تشکر کرده و منتظر پاسخ هستیم. با تشکر»

همانطور که در بالا خواندید، وکیل استراماچونی در این نامه عنوان کرده توافقات در صورت عدم پرداختی جدید پیش نمی‌رود و همچنین باید در نظر گرفت با توجه به شرایطی که پیش آمده، سرمربی ایتالیایی نیز به نوعی از موضع بالا صحبت و درخواست‌های تازه‌ای می‌کند.

استراماچونی که اخیرا درصد زیادی از قراردادش را دریافت کرده، حالا درخواست جدیدی و به هر شکلی که می‌خواهد، علاقه دارد این موضوع را پیش ببرد تا به نوعی تمام خواسته‌هایش اجرایی شود.

حال باید منتظر واکنش باشگاه استقلال به این شرط و شروط جدید سرمربی ایتالیایی ماند و دید که مسؤولان این باشگاه حاضر به اجرای درخواست‌های استراماچونی هستند یا خیر.

استراماچونی: ۲۴ ساعته دوباره و کامل پول بدهید!

استراماچونی: ۲۴ ساعته دوباره و کامل پول بدهید!

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
واقعا که این مربیها و بازیکنای خارجی هم ما رو چی فرض کردن هی بازی در میارن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
1
خدا لعنت کنه آدمای سیاسی و ورزشی و بعضی از هوادارای بی فکره که این ملت انقدر خوار کردن که یه مربی دست چندم اینطور تحقیر آمیز شرط میذاره
نظرات شما
پیشخوان