تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۸
روشن:

یک ایرانی در حال خیانت به باشگاه استقلال است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر استراماچونی به ایران برگشت باید در فرودگاه از همه هواداران استقلال عذرخواهی کند.

یک ایرانی در حال خیانت به باشگاه استقلال است

رویداد۲۴ اختلافات بین باشگاه استقلال و آندره‌آ استراماچونی به اوج خود رسیده و در این بین مدیران باشگاه اعتقاد دارند این مربی خواسته‌های نامعقول دارد اما از سوی دیگر خود استراماچونی مسؤولان استقلال را دروغگو خطاب کرده است.

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اتفاقات رخ داده بین استراماچونی و باشگاه استقلال اظهار داشت: فقط بگویم شخصیت باشگاه را کوچک نکنید این مهمترین مسأله است به نظر من با این شرایطی که به وجود آمده و با این اطلاعیه‌هایی که صادر شده استراماچونی دیگر نباید برگردد.

وی افزود: اگر او به ایران برگشت باید در فرودگاه از همه هواداران استقلال عذرخواهی کند، این مربی اگر الان به جایی رسیده از کنار اسم استقلال است و تا پیش از حضور در این تیم کسی سراغ او را نگرفته بود.

روشن خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم باشگاه استقلال خیلی بزرگتر از اسم‌ها است ولی متأسفانه در این سال‌ها اینقدر شخصیت باشگاه را پایین آورده‌ایم که چنین رفتارهایی از سوی سرمربیان یا افراد مختلف سر می‌زند. باشگاه بزرگی مثل استقلال نباید به مربی و بازیکن باج بدهد. فقط حرف من این است هر کاری می‌کنند شأن و شخصیت تیم را حفظ کنند و این مهمترین مسأله است وگرنه استقلال همیشه راهش را با مربیان مختلف ادامه داده و این بار هم اگر استراماچونی نباشد به راهش ادامه می‌دهد و باشگاه تعطیل نخواهد شد.


بیشتر بخوانید: استراماچونی بازمی گردد، اما با یک قرارداد جدید!


وی اضافه کرد: چیزی که در روزهای اخیر متوجه شدم این است که یک ایرانی به استراماچونی خط می‌دهد.به نظرم کسی که این کار را می‌کند به ایران و باشگاه خیانت کرده است. وقتی استراماچونی درست بعد از صحبت‌های مدیران در نیمه شب مطالبی را علیه مدیران باشگاه منتشر کرده یعنی کسی به صورت آنلاین با وی در ارتباط است. پس بهتر است مردم این شخص ایرانی را بشناسند و با او برخورد کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان