تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۸

وزیر دفاع: انتقام خون سردار سلیمانی از تمام عاملان و مرتکبان گرفته خواهد شد

وزیر دفاع در پیامی با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: انتقام این خون به ناحق ریخته شده از تمامی عاملین و مرتکبین گرفته خواهد شد.
شهادت سردار قاسم سلیمانی
 
رویداد۲۴ امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به دست تروریستهای ارتش آمریکا در بغداد، پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ماعاهدو الله علیه و من هم من قضی نحبه و من هم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

دست جنایتکار آمریکای خونخوار بار دیگر به خون بزرگمردی از مردان صالح خدا آلوده شد و سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی که سراسر عمر شریفش را وقف مجاهدت، حراست و پاسداری از امنیت اسلام کرده بود در حمله‌ی تروریستی امریکای سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسید.

این سرباز ولایت و امت و مجاهد فی سبیل الله و پاسدار شجاع امنیت ایران و منطقه که سالهای متمادی در راه اعتلای کلمه الله و دفاع از کیان انقلاب و سرزمینهای اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته بود به آرزوی دیرینه اش یعنی فیض عظیم شهادت رسید.

بیشتر بخوانید:

اینجانب شهادت این فرزند شجاع ملت را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت شهید پرور ایران اسلامی، خانواده‌ی بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده معزز و محترم آن مجاهد شهید تسلیت و تبریک میگویم و علوّ درجات و پاداش الهی را برای آن شهید عالی مقام از خداوند متعال مسألت میکنم.

بی شک این جنایت هولناک که سند محکمی بر رذالت شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و حمایت بی چون و چرا از تروریست در منطقه و عراق است، به شکلی دندان شکن پاسخ داده می شود و انتقام این خون به ناحق ریخته شده از تمامی عاملین و مرتکبین گرفته خواهد شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ امیر حاتمی
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان