تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۸
ظریف:

سردار سلیمانی ساخته و پرداخته آمریکا را نابود کرد/ سیاست‌های آمریکا در منطقه هر روز بی‌اثرتر از روز قبل خواهد بود

سردار سلیمانی و مرحوم ابومهدی المهندس همرزم شهیدشان نقش برجسته‌ای در مبارزه مردم عراق و سوریه علیه داعش داشتند و شاید اقدام آمریکا نشان دهنده داغی باشد که آمریکایی‌ها از یک بزرگمردی دیده بودند چرا که قاسم با تلاش و مجاهدت مردم سوریه و عراق و مردم منطقه ساخته و پرداخته آمریکا را نابود کرد و این درد گرانی برای آمریکایی‌ها بود.
سردار سلیمانی
رویداد۲۴ محمدجواد ظریف در واکنش به ترور سردار قاسم سلیمانی گفت: شهادت برادر بزرگوارم سردار رشید کشور و اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی را به مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و خانواده مکرم ایشان و سپاه پاسداران انقلاب اسلمی و نیرو‌های مقاومت و همه کسانی که که دل در گرو آزادی و مبارزه با تروریسم داشتند تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: قاسم سلیمانی مرد بزرگی بود. مردی با درایت، با رشادت، شجاعت و مردی بود که همواره منتظر شهادت بود و به آرزوی خودش رسید. اقدام آ‌مریکا بدون تردید یک اقدام تروریسم دولتی است. نقض حاکمیت عراق و اقدام به قتل افرادی که تمامی زندگی خودشان را وقف مبارزه با ظلم، استبداد، ترور و تکفیر کردند. ایشان و مرحوم ابومهدی المهندس همرزم شهیدشان نقش برجسته‌ای در مبارزه مردم عراق و سوریه علیه داعش داشتند و شاید اقدام آمریکا نشان دهنده داغی باشد که آمریکایی‌ها از یک بزرگمردی دیده بودند چرا که قاسم با تلاش و مجاهدت مردم سوریه و عراق و مردم منطقه ساخته و پرداخته آمریکا را نابود کرد و این درد گرانی برای آمریکایی‌ها بود.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: حتما خون پاک و مطهر قاسم سلیمانی درخت مقاومت تنومندتر خواهد کرد و مردم ایران را متحدتر و منسجم‌تر خواهد کرد و سیاست‌های آمریکا در منطقه هر روز مفتضح‌تر از روز قبل و بی‌اثرتر از روز قبل خواهد بود؛ این یقین ما است و حتما همان طور که مقام معظم رهبری گفتند به وقوع خواهد پیوست.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان