تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۱۵ دی ۱۳۹۸

مجهز بودن گوشی P40 هواوی به دوربین های سه گانه

بر اساس تصاویری که به تازگی از گوشی P۴۰ منتشر شده است، به نظر می‌رسد این گوشی دارای یک دوربین سه گانه است. این عکس که در یک خط تولید گرفته شده است نشان می‌دهد که گوشی P۴۰ فاصله‌ای تا ورود به بازار ندارد.

مجهز بودن گوشی P40 هواوی به دوربین های سه گانهرویداد۲۴ بر اساس تصاویری که اخیرا از گوشی P40 منتشر شده است، به نظر می رسد این گوشی دارای یک دوربین سه گانه است. این عکس که در یک خط تولید گرفته شده است نشان می دهد که گوشی P40 فاصله ای تا ورود به بازار ندارد.

در کل در این گوشی شاهد سه دوربین هستیم که با سه برش مدور دیده می شوند و ظاهرا هیچکدام از آنها تله پراسکوپ نخواهند بود ، زیرا چنین طرح هایی دارای دهانه های مستطیلی هستند. به نظر می رسد این ویژگی برای نسخه Pro محفوظ است ، همانطور که در مورد P30 و P30 Pro وجود داشت.


بیشتر بخوانید: قیمت روز گوشی موبایل در بازار ۱۳۹۸/۱۰/۱۱


دقت بیشتر در فضای دوربین به معنای فلش LED دوگانه است. اما این گوشی در بخش مونتاژ بسیار شبیه به گوی آنر V30 Pro به نظر می رسد. در حالی که می توانیم نسبتا قاطعانه به تعداد ماژول ها اشار کنیم پس نتیجه می گیریم اگر P30 سه ماژول داشته باشد ، P40 نمی خواهد تعداد کمتری داشته باشد. گرچه هنوز منتظریم تا اطلاعاتی دیگر دریافت کنیم.

 

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: هوآوی ، تکنولوژی
نظرات شما
پیشخوان