تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۱۶ دی ۱۳۹۸
مدیرکل حمل مسافر سازمان راهداری اعلام کرد

آمادگی برای جابجایی مسافران تشییع سردار سلیمانی به کرمان

مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: امروز و فردا آمادگی کاملی برای جابجایی مسافران به مقصد کرمان از همه استان‌ها داریم تا در مراسم تشییع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تدفین این شهید بزرگوار شرکت کنند.

تشییع سردار سلیمانی

رویداد۲۴   مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت امروز (دوشنبه) در تهران برگزار شد. همچنین پیکر این سردار مقاومت عصر امروز (دوشنبه ۱۶ دی ماه) برای وداع به قم منتقل شده و پس از آن برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین فردا (سه‌شنبه ۱۷ دی ماه) به زادگاهش کرمان می‌رود.

داریوش باقرجوان- مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای- درباره آخرین وضعیت ناوگان مسافری برای جابجایی مردم و عزاداران و رساندنشان به مراسم تشییع و تدفین سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی به ایسنا گفت: همه بخش‌ها و زیربخش‌های حمل و نقل عمومی جاده‌ای در کنار مردم عزادار هستند و برای خدمات رسانی به مردم و رساندنشان به مقصد استان‌های مختلف آماده خدمت رسانی هستند.
بیشتر بخوانید:
مروی بر افتخارات فرمانده ۶۳ ساله سپاه پاسداران
وی افزود: در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای تا امروز پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی به استان‌های خوزستان، خراسان رضوی و تهران منتقل شده است و پس از انتقال به قم پیکر این شهید والامقام فرا در کرمان به خاک سپرده خواهد شد. در این راستا ناوگان مناسب برای خدمت رسانی به مردم و عزاداران برنامه ریزی شده است و مقرر کرده‌ایم تا هر ناوگانی از هر استانی مردم را به یکی از این استان‌ها جابجا می‌کند باید مردم با همان ناوگان به مبدأ خود بازگردند و این برنامه یزی را برای اینکه کسی دچار مشکل نشود، انجام داده‌ایم.

باقرجوان تاکید کرد: همه تشکل‌های خصوصی در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای اعلام آمادگی کردند تا به مردم و عزاداران سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی خدمت رسانی کنند و در این راستا بر اساس نیازی که هر استان به این ناوگان دارد ناوگان را در نظر خواهیم گرفت و هیچ مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان