تاریخ انتشار: ۲۱:۱۲ - ۲۲ دی ۱۳۹۸

شبکه‌ای بی سی: اکثر آمریکایی‌ها مخالف سیاست‌های ترامپ با ایران هستند

نتایج نظر سنجی شبکه‌ای بی سی نشان می‌دهد که اکثر شهروندان آمریکایی مخالف سیاست‌های جنگ طلبانه و درگیری‌های متعدد دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده با ایران در منطقه خاورمیانه هستند.

شبکه‌ای بی سی: اکثر آمریکایی‌ها مخالف سیاست‌های ترامپ با ایران هستندرویداد۲۴ با گذشت بیش از یک هفته از شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس ایران توسط نیروهای آمریکایی در بغداد، شبکه‌ ای بی‌سی روز یکشنبه نتایج نظرسنجی از مردم آمریکا را منتشر کرد که در آن اکثر پرسش شوندگان مخالف سیاست‌های ترامپ در مورد ایران هستند.
براساس این نظرسنجی، ۵۶ درصد از شهروندان آمریکایی مخالف نوع برخورد ترامپ با ایران هستند و ۵۲ درصد نیز بر این باورند که امنیت آمریکا پس از شهادت سردار سلیمانی کمتر شده است.
در نظرسنجی انجام شده ۸۷‌درصد از جمهوریخواهان رفتار ترامپ در مقابل ایران را تایید کرده و ۵۴‌درصد نیز مدعی هستند که پس از شهادت سردار سلیمانی احساس امنیت بیشتری می‌کنند. اما در مقابل ۹۰ درصد از دموکرات‌ها مخالف نوع رفتار ترامپ در قبال ایران بوده و ۸۲ درصد احساس امنیت کمتری پس از انجام انتقام سخت ایران علیه پایگاه‌های آمریکا در عراق می‌کنند.
نیروی هوا فضای سپاه پاسداران چهارشنبه گذشته (۱۸ دی ماه) در اقدامی قاطع در پاسخ به جنایت تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و هشت نفر از همرزمان‌شان با چندین موشک زمین به زمین پایگاه آمریکایی عین الاسد در استان الانبار و یک پایگاه دیگر در اربیل را هدف قرار داد، اقدام قاطعی که حتی سامانه‌های پدافند هوایی آمریکایی‌ها نیز نتوانست یک فروند از این موشک‌ها را رهگیری نماید و این امر سبب شد، از این استیصال به عنوان پوچی هیمنه آمریکا یاد شود.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان