تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۸

ایران برد، اما صعود نکرد/ تیم فوتبال امید ایران از راهیابی به المپیک بازماند

تیم فوتبال امید ایران در آخرین دیدارش در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا مقابل چین به برتری رسید، اما از صعود به مرحله بعدی بازماند.
تیم ملی امید
رویداد۲۴ دو تیم چین و ایران در دیدار هفته سوم گروه C مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ساعت ۱۳:۴۵ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه تینسنولانون شهر سونگلا به مصاف هم رفتند که تیم ایران با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. امید نورافکن در دقیقه ۸۷ و از روی نقطه پنالتی برای ایران گلزنی کرد.

در بازی همزمان نیز کره‌جنوبی ۲ بر یک ازبکستان را شکست داد و با وجود اینکه ایران هم امتیاز با ازبکستان شد، اما به دلیل تفاضل گل در رتبه سوم قرار گرفت و نتوانست راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

ترکیب چین: چن وی، هوانگ ژنگیو، وی ژن، ژو چنجی، هوانگ کونگ، هو جینگ‌هانگ، ژو جونچن (۶۳ - دوان لیو)، فنگ بوژوآن، تیان ژین (۶۹ - چن بین‌بین)، دیلمورات مالانیاز و چن پو (۸۹ - لیو روفان).

ترکیب ایران: حبیب فرعباسی، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان، متین‌کریم‌زاده، شاهین طاهرخانی، رضا دهقانی، مهدى مهدی‌خانی، امید نورافکن، جعفر سلمانی (۵۵ - جعفر سلمانی)، علی شجاعی (۷۲ - امیرحسین حسین‌زاده) و اللهیار صیادمنش (۶۴ - رضا جبیره).
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تیم ملی امید ، المپیک
نظرات شما
پیشخوان