تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
رژیم های غذایی معمولی ، وعده های غذایی بی مزه یا خوردن غذا به مقدار کم کاهش وزن را به یک مصیبت واقعی تبدیل می کنند.وقتی اینطور است ، آیا می توانید با خوشحالی وزن کم کنید؟

رژیم غذایی

رویداد۲۴ تصور اینکه تلاش برای کاهش وزن هیچ چیز سرگرم کننده ای ندارد ، کاملاً رایج است.رژیم های ناسالم و نامنظم و تلاش برای کاهش وزن با گرسنگی ممکن است یکی از عوامل تقویت کننده این ایده باشد.با این وجود می توان با روش های صحیح وزن خود را کاهش داد.

1. از رژیم های سختگیرانه خودداری کنید
رژیم های سختگیرانه ، رژیم های نامنظمی هستند که در طولانی مدت هیچ تاثیری ندارند و می توانند تهدید بزرگی برای سلامتی شما باشند.گرسنه ماندن و خوردن یک مدل غذا صرفا ایده خوبی برای لاغری و کاهش وزن نیست.

2-پروتئین بیش تری مصرف کنید
رژیم غذایی خود را با پروتئین غنی کنید. منابع پروتئینی دلچسب و گیاهی که از حبوبات ، آجیل ها و دانه ها به دست می آیند ، شما را سیر نگه می دارند و روند کاهش وزن شما را تسریع می کنند زیرا بدن شما 25٪ انرژی بیشتری برای هضم پروتئین ها صرف می کند.

3-آب بنوشید
مصرف آب مسئله مهمی است که شما باید نه تنها در طی روند کاهش وزن بلکه در هر دوره از زندگی خود به آن عادت کنید.آب به شما کمک می کند کالری مصرفی خود را کاهش دهید زیرا برای جذب بهینه نیاز به الکترولیت هایی نظیر سدیم ، پتاسیم و کلرید دارد.

4-روغن های طبیعی مصرف کنید

با مصرف روغنهای طبیعی مانند آووکادو ، نیازهای روغن خود را برآورده کنید.شما می توانید با سالادهای خود آووکادو که هم مفید و هم لذت بخش است را اضافه کنید.

5- یک تمرین بیابید که مخصوص شما باشد
حرکتی را پیدا کنید که در حین انجام تمرین حوصله انجام آن را داشته باشید و از آن لذت ببرد.برقصید، هنگام راه رفتن به موسیقی گوش دهید یا پیاده روی خود را با سگ خود کمی طولانی تر کنید!

خبر های مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: