تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

فجر ملی ۲/ گره گشایی از ازدواج هزاران زوج جوان با تسهیلات ازدواج بانک ملی ایران

در ده ماه ابتدای امسال، بیش از دویست هزار جوان از تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک ملی ایران بهره مند شده اند.

بانک ملی

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در حمایت از سیاست های دولت در تسهیل ازدواج جوانان، همواره نگاه ویژه ای به بخش تسهیلات قرض الحسنه ازدواج داشته و از این رو سهم قابل توجهی از مجموع تسهیلات پرداخت شده خود را به این بخش اختصاص می دهد.

از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه 211 هزار و 985 جوان ایرانی با تسهیلات ازدواج بانک ملی ایران، زندگی مشترک خود را آغاز کردند؛ که ارزش این تسهیلات بالغ بر 66 هزار و 615 میلیارد ریال بوده است.

این بانک با رویکرد تسهیل و حمایت از ازدواج جوانان در یک سال گذشته نیز تعداد 264 هزار و 909  فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش 41 هزار و 492 میلیارد و 768 میلیون ریال تخصیص داده است.

در سال 96 نیز بانک ملی ایران بیش از 222 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است که این تعداد تسهیلات مبلغی بیش از 23 هزار و 126 میلیارد ریال را در بر گرفت.

در سال 95 هم تعداد تسهیلات ازدواج بانک قابل توجه بوده و در مدت مذکور 219 هزار و 189 فقره از این تسهیلات به ارزش 19 هزار و 460 میلیارد ریال به جوانان پرداخت شد.


بیشتر بخوانید: با ملی شو ۳ / همراه بام جدید، خدمتی نوین به مشتریان بانک ملی ایران


بانک ملی ایران در اجرای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج هم در میان سایر بانک ها پیشتاز بود که به پاس کسب بیشترین سهم از تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده طی دوره اجرای طرح مورد تقدیر ولی الله سیف رییس کل وقت بانک مرکزی قرار گرفت.

یازده بانک در اجرای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نقش داشتند که سهم بانک ملی ایران در تعداد و میزان تسهیلات پرداختی بیش از همه بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان