تاریخ انتشار: ۰۰:۰۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

پیشنهاد برای شیک‌پوشی خانم‌ها درروز‌های بارانی

یکی از نکات اصلی شیک پوشی، انتخاب مدل و سبک لباس متناسب با فصل و زمان است. در این مقاله نکته‌هایی برای شیک پوشی در روز‌های بارانی را گردآوری کرده ایم.

مد مد و زیبایی

رویداد۲۴ اینکه انتخاب کنید در یک روز بارانی چه بپوشید می‌تواند کار سختی باشد، به این دلیل که باید نکات مختلفی را در نظر داشته باشید. از جنس لباس‌هایی که می‌توانید بپوشید گرفته تا اینکه چکار کنید تا خیس و گلی نشوید؛ خوب لباس پوشیدن در روز‌های بارانی، نیازمند کمی مهارت و برنامه‌ریزی است، با این حال نگران نباشید! با تمام این صفات، این کار راحت‌تر از آنچه که خیلی‌ها تصور می‌کنند؛ خواهد بود.

قطعا بهترین و مناسب‌ترین کفش برای روز‌های بارانی، چکمه و یا نیم‌بوت است پس بدون نگرانی در این روز‌ها یک جفت چکمه با رنگ و طرح دلخواه خودتان انتخاب نمایید.

توجه کنید سراغ کفش‌هایی نروید که با چند قطره باران ظاهر و زیبایی خود را از دست می‌دهند، اما در عین حال از نیم‌بوت خود توقع غیر معمول نداشته باشید چرا که اکثریت چکمه‌ها و بوت‌ها به طور کامل ضد آب نیستند.

چکمه‌های زیر زانو، نیم‌بوت‌های پاشنه کوتاه، کفش‌های ورزشی چرم یا برزنتی یا برخی کفش‌های راحتی رنگی انتخاب مناسبی در روز‌های بارانی هستند، زیرا این کفش‌ها تا حد مناسبی از نفوذ آب جلوگیری می‌کنند.
در فروشگاه‌های کفش ملی چکمه‌های بارانی متنوعی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارد. یک جفت چکمه که دوست دارید انتخاب کنید و از آن لذت ببرید. مانند یک چتر زیبا، رنگ و طرح چکمه بارانی تان را جسورانه انتخاب کنید.

*پیشنهاد اول برای شیک پوشی در روز‌های بارانی

وقتی هوا دراوایل پاییز بارانی است، می‌توانید چکمه بارانی را با شلواری که کمی گشاد باشد بپوشید، در این ست، می‌توان با یک شال نخی شاد، کمی رنگ و لعاب هم اضافه کرد.

*پیشنهاد دوم برای شیک پوشی در روز‌های بارانی

یک پالتوی خردلی به همراه یک جفت پوتین سبزرنگ، خیلی جالب بنظر خواهد رسید.

*پیشنهاد سوم برای شیک پوشی در روز‌های بارانی

یک ژاکت ضد آب خوش رنگ، چکمه‌های بارانی سورمه‌ای رنگ و یک چتر حبابی که کمی رنگ کالباسی در آن بکار رفته است، با یک کیف عسلی، لباسی کاربردی و در عین حال فوق العاده زیباست؛ این مجموعه برای زمانی مناسب است که واقعا بارندگی زیاد باشد.

*پیشنهاد چهارم برای شیک پوشی در روز‌های بارانی

برای آن دسته از خانم‌ها که عاشق ترنچ کت‌ها هستید، می‌توانید ظاهرتان را با ست کردن ترنچ کت کرمی با یک جین و یک چکمه بارانی براق و شاد به انتخاب خودتان، ساده و شیک نگاه دارید. واقعا این تمام چیزی است که احتیاج دارید! یک چتر زیبا هم که البته انتخاب خوبی خواهد بود.

*پیشنهاد پنجم برای شیک پوشی در روز‌های بارانی

اگر تمایلی به پوشیدن چکمه بارانی ندارید، همیشه خواهید توانست یک بوت عادی با پاشنه‌ای نه‌چندان بلند بپوشید. یک دامن زیبا را زیر یک پالتوی بلند و یک ساپورت ضخیم و مشکی و یک چتر ساده هم به ست خود بیفزایید.

**پیشنهاد ششم برای شیک پوشی در روز‌های بارانی

این مورد یک ست خیلی ساده است که می‌توانید در روز‌های بارانی آنرا بپوشید. یک پیراهن راه راه، زیر یک کت بلند کتانی. یک جفت چکمه بارانی صورتی یا آبی، چرا که نه؟ اگر صورتی و آبی را دوست ندارید، همیشه می‌توانید چکمه‌های مشکی یا قهوه‌ای پایتان کنید…
باز هم در آینده با پیشنهاد‌های متنوعی برای این روز‌ها در خدمت شما خواهیم بود
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان