تاریخ انتشار: ۰۰:۱۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

رژلب مناسب رنگ پوست‌های تیره تا روشن کدام است؟

انتخاب رنگ رژلب برای همه خانم‌ها سخت است و دچار سردرگمی میشوند، اگر رژلب مناسب رنگ پوست تان انتخاب کنید زیبایی پوست و چهره شما چند برابر میشود.

رژ لب

رویداد۲۴ همانطور که میدانید رژلب‌ها تنوع رنگی نامحدودی دارند و این تنوع رنگ خرید رژلب را برای خانم‌ها سخت‌تر میکند، اگر شما هم جزو خانم‌هایی هستید که در انتخاب رژلب سردرگم میشوید و نمیدانید چه رنگی بهتون میاد بهتر است رژلب بر اساس رنگ پوست تان انتخاب کنید که چگونگی آن را در ادامه به شما میگوییم.

اگر رگ‌های داخل مچ دست تان بنفش یا آبی بود یعنی ته رنگ پوست تان سرد است، اما اگر این رگ‌ها سبز بودند نشان میدهد ته رنگ پوست شما گرم است.

وقتی رژلب متناسب رنگ پوست تان انتخاب میکنید مطمئن هستید که رنگ آن به رنگ پوست تان می‌آید و زیبایی شما را دوبرابر میکند پس بدون تردید میتوانید رژلب مناسبی برای خود انتخاب کنید.

رژلب برای پوست‌های روشن و سفید

خانم‌هایی که پوست روشنی دارند معمولا احساس رنگ پریدگی میکنند از این رو بهتر است رژلب‌های صورتی و هلویی که ملایم هستند استفاده کنند، اگر رژلب‌های پررنگ‌تر دوست داشته باشید میتوانید از رژلب قرمز هم استفاده کنید.

رژلب برای پست‌های گندمی و معمولی

اگر پوست گندمی دارید رژلب‌های شرابی، نارنجی، بنفش و مسی برای شما مناسب اند و زیبایی پوست تان را بیشتر میکنند. رژلب هاب ارغوانی و تمشکی نیز زیبایی شگفت انگیزی به شما میبخشند.

رژلب برای پوست‌های سبزه و تیره

کسانی که پوست‌های تیره دارند میتوانند از رژلب‌های جیغ و پررنگ استفاده کنند. رژلب به رنگ‌های بنفش تیره، قهوه ای، شرابی، زرشکی، آلویی، زرشکی و ... برای خانم‌های سبزه بسیار مناسب اند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مد و زیبایی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
هدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
9
کدوم خری همچین نسخه ای داده؟ رژ بنفش و زرشکی و.قهوه ای برا پوست سبزه؟!!!! با این ایده دادنتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
0
اه اه من که بدم‌میاد از رنگ‌رژ تیره زرشکی بنفش اثلن
نفیسه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
برای پوست های تیره بنف وقهوای تیره تر می کنه پوستشون که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
1
به پوست روشن تقریبا همه چی میاد
کی گقته نارنجی یا زرشکی برا پوست سفید زیبا تی نیست؟؟
نظرات شما
پیشخوان