تاریخ انتشار: ۲۲:۲۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

کارشناسی داوری دیدار استقلال و الاهلی عربستان

یک کارشناس داوری فوتبال می‌گوید داور بازی استقلال و الاهلی عربستان به اشتباه گل دوم آبی‌پوشان را مردود اعلام کرده است.

کارشناسی داوری دیدار استقلال و الاهلی عربستانرویداد۲۴ علیرضا رجب‌لو کارشناس داوری فوتبال، درباره عملکرد داوری استقلال و الاهلی عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: داور به غیر از صحنه‌ای که گل استقلال را مردود اعلام کرد در بقیه صحنه‌ها و جرایم شخصی عملکرد خوبی داشت و دو پنالتی که در این بازی گرفت کاملا درست بود.


بیشتر بخوانید: خلاصه بازی استقلال و الاهلی +فیلم


او درباره گل دوم استقلال که توسط داور مردود اعلام شد اظهار کرد: داور موقعی می‌تواند چنین گلی را آفساید اعلام کند که در آن صحنه‌ زاویه دید دروازه‌بان کور شود و فاصله ضربه زده شده تا دروازه‌بان کم باشد. هنگامی که مهاجم استقلال شوت خود را روانه دروازه‌ حریف کرد، زاویه دروازه‌بان کاملا باز بود. اگر این ضربه مثلا از فاصله مثلا ۲ متری زده می‌شد داور می‌توانست آفساید اعلام کند اما در این صحنه نه دید دروازه‌بان کور بود و نه زاویه دروازه‌بان تنگ شده بود. پس گل دوم ‌استقلال کاملا سالم است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
آخه از فاصله دو متری؟!!!!توقع داشتی یه بازیکن هم بین دروازه بان و توپ باشه تو این دو متر؟!!درسته شوتش خیلی قشنگ بود ولی وجدانا گلش آفساید بود .اینقدر اعتراض نکنیم عادت کنیم به قانون احترام بزاریم.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان