تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

حبیبی: دیاباته و قائدی بودند، به الاهلی ۴ گل می‌زدیم

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید اگر دیاباته و قائدی مقابل الاهلی عربستان حضور داشتند، آبی‌پوشان با ۴ گل می‌توانستند این تیم عربستانی را شکست دهند.
استقلال
رویداد۲۴ گودرز حبیبی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، درباره شکست آبی‌پوشان مقابل الاهلی عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: شیوه بازی استقلال به نوعی بود که در این بازی دفاع‌های وسط نتوانستند عملکرد خوبی از خودشان به جای بگذارند. روزبه چشمی با این که در خط هافبک حضور داشت، اما به نظر می‌رسید اگر او در خط دفاع بازی می‌کرد شاید نمایش بهتری می‌توانست ارائه کند.

او ادامه داد: استقلال مقابل الاهلی چند بازیکن مصدوم داشت و به نوعی یک تیم مصدوم در بیرون زمین داشت. این اتفاق به این دلیل است که بدنسازی درستی انجام نشده و هر بازی که انجام می‌شود، باید ببینیم چند بازیکن نمی‌توانند استقلال را همراهی کنند.

حبیبی افزود: استقلال بعد از این که گل اول را خورد، بازی خوبی انجام داد در ادامه هم فرصت‌های زیادی به دلیل ناهماهنگی مهاجمان و هافبک‌ها از دست رفت. دفاع حریف خیلی ضعیف‌تر از دفاع ما بود. ارسلان مطهری توانست عملکرد خوبی از خودش به جای بگذارد. شوتی که مطهری در این بازی زد، بسیار عالی بود.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد وریا غفوری خاطرنشان کرد: وریا غفوری بازی ضعیفی از خودش ارائه داد، چون بازیکنان الاهلی او را بسته بودند. با این وجود، ما باز شاهد این بودیم که موقعیت‌سازی‌های استقلال از سمت راست پیگیری می‌شود.

او درباره عملکرد سید حسین حسینی گفت: نمی‌دانم چرا حسینی در این بازی، چنین عملکردی داشت. هر توپی به سمت دروازه می‌رفت، ما دلهره این را داشتیم که توپ به گل می‌رود یا خیر. او در استقلال می‌بیند که رقیبی ندارد و این مساله موجب می‌شود که این‌طور در دروازه استقلال حضور پیدا می‌کند. قدیم‌ها می‌گفتند سلطان ۱۸ قدم دروازه‌بان است، اما الان دروازه‌بان‌ها سلطان ۶ قدم هم نیستند.

حبیبی تاکید کرد: نبود علی کریمی احساس شد و اگر او در این بازی حضور داشت می‌توانست توپ‌ها را به راحتی پخش کند و استقلال در میانه میدان کار راحت‌تری داشته باشد.

این بازیکن سال‌های دور استقلال در ادامه گفت: علی دشتی جز اعتراض هیچ کاری دیگری انجام نداد. هر موقع توپ را لو می‌داد شروع به اعتراض کرد.

او درباره نبود شیخ دیاباته و مهدی قائدی خاطرنشان کرد: باید بگویم ۱۰۰ درصد که هیچ، ۱۲۰ درصد غیبت دیاباته و قائدی در بازی دیده شد. اگر این دو بازیکن در بازی حضور داشتند، ما با چهار گل الاهلی را شکست می‌دادیم، چون حریف دفاع کند و سن بالایی داشت. در ادامه هم دیدیم که کمک داور کار را برای ما خراب کرد و گل دوم را مردود اعلام کرد. حالا این مساله بستگی به فیفا دارد که چه قضاوتی می‌کند البته اگر هم حکم کند که گل استقلال درست بوده است، تغییری پیش نخواهد آمد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: اگر مصدوم‌های استقلال بتوانند آمادگی خود را به دست بیاورند و به بازی‌ها برگردند و در بازی‌های بعد بتوانند بازی کنند، استقلال می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرند. در غیر این‌صورت من بعید می‌دانم که استقلال بتواند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بتواند عملکرد موفقی از خودش بر جای بگذارد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان