تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل السد

سپاهان با ترکیب مشابه بازی قبلی به مصاف حریف قطری می‌رود
ترکیب احتمالی سپاهان
رویداد۲۴ سپاهان پس از درخشش در دیدار هفته نخست دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر العین و برتری پرگل با نتیجه ۴ بر صفر برابر این تیم حالا در هفته دوم آماده مصاف با السدِ پر ستاره می‌شود و دیدار سختی در قطر مقابل این تیم دارد.

قلعه‌نویی در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به چیزی که در بازی با العین دیدیم قصد ندارد به سیستم ۳-۳-۴ مورد نظر خودش دست بزند و با همان سبک و سیاق تیمش را برابر السد هم ارنج خواهد کرد.

در دروازه طلایی‌پوشان مثل همیشه پیام نیازمند ایفای نقش می‌کند. گلر جوان و موفق سپاهان در دیدار هفته نخست توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و شروع خوبی در رقابت‌ها داشته باشد.

در خط دفاع، سپاهان در هفته‌های اخیر همیشه برای چینش نفرات اصلی خود دچار چالش جدی بوده و مصدومیت‌های پرشمار باعث شده جابجایی‌های زیادی در ۴ نفر خط دفاعی این تیم شاهد باشیم.

مرتضی منصوری بعد از مدتی دوری از ترکیب اصلی در بازی با العین به ترکیب برگشت و امروز هم شانس بالایی برای حضور در جمع نفرات اصلی دارد. در سمت چپ هم سعید آقایی در بازی قبلی با ۲ پاس گل ستاره تیمش بود و در این دیدار حضور دارد. دیگر ضلع خط دفاعی سپاهان محمد طیبی است که خیلی خوب در ترکیب این تیم جا افتاده و به یکی از عناصر کلیدی تیم تبدیل شده است. زوج طیبی با وجود ادامه‌دار بودن مصدومیت گولسیانی به احتمال زیاد در این بازی هم شایان مصلح خواهد بود. هرچند مهدیزاده هم شانس بازی دارد.

هافبک دفاعی سپاهان در این بازی مهدی کیانی است و یک خط جلوتر از او امید نورافکن و سروش رفیعی بازی خواهند کرد.

وینگر چپ سپاهان در این دیدار محمد محبی است و در سمت راست هم محمدرضا حسینی بازی می‌کند. کی‌روش استنلی هم مهاجم نوک طلایی‌پوشان است.
ترکیب احتمالی سپاهان مقابل السد
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان