تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

قتل وحشتناک خواهر و پدر/ قاتل با خونسردی به سینما رفت

سر جوان که خواهر و پدرش را کشته بود، با جلب رضایت خانواده اش به هشت سال زندان محکوم شد.
قتل
رویداد۲۴ شانزدهم فروردین ۹۴ دختر ۳۰ ساله‌ای به نام آرین دخت و پدر ۷۳ ساله اش حسن در خانه شان در خیابان فلسطین تهران کشته شدند.

برادر ۲۶ ساله آرین دخت به نام هوتن که هراسان بود به پلیس گفت: شب را در خانه یکی از دوستانم بودم، اما وقتی به خانه برگشتم با صحنه وحشتناکی روبه رو شدم. خواهرم خودش را از میله لوستر حلق آویز کرده بود. با قیچی طناب را پاره کردم و جنازه او را پایین آوردم. همان موقع در آشپزخانه با جنازه خونین پدرم روبه رو شدم. گمان می‌کنم خواهرم بعد از قتل پدرم خودکشی کرده است.

این ادعا در حالی مطرح شد که شواهد نشان می‌داد امکان کشته شدن مرد میان سال به دست دختر ریزنقش ممکن نبوده است. پرس و جو از همسایه‌ها نخستین سرنخ را به پلیس داد و وقتی آن‌ها گفتند که شب قبل سر و صدای هوتن و خواهرش را شنیده اند، پسر جوان بازداشت شد و به جنایت خانوادگی اعتراف کرد.

پسرجوان در حالی پای میز محاکمه ایستاد که عمویش به عنوان یکی از اولیای دم برای وی حکم قصاص خواست.

سپس هوتن به دفاع ایستاد و گفت: چند سال قبل مادرم به خاطر ابتلا به بیماری سرطان جان سپرد و من و پدر و خواهرم با هم زندگی می‌کردیم. آن روز خواهرم تلویزیون تماشا می‌کرد که به او اعتراض کردم و از او خواستم کانال تلویزیون را عوض کند، اما قبول نکرد. می‌خواستم کنترل تلویزیون را از او بگیرم که عصبانی شد و با هم درگیر شدیم. خواهرم با چاقوی آشپزخانه به من حمله کرد و من چاقو را از دستش گرفتم که در این درگیری دستم زخمی شد. وقتی خواهرم به اتاقش رفته بود به آن جا رفتم و کشی را دور گردنش پیچیدم تا بی هوش شد. ترسیده بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم که پدرم سر رسید. من از ترس با چاقو چند ضربه به شکم و سینه پدرم زدم. سپس طناب رخت را دور گردن خواهرم پیچیدم که همان موقع آخرین نفس را کشید. قسمتی از طناب را بریدم و آن را به میله لوستر بستم که همه فکر کنند خواهرم خودکشی کرده است. من خانه را ترک کردم و همراه دوستانم به سینما رفتم.

با پایان دفاعیات پسرجوان، قضات هوتن را به قصاص محکوم کردند.

حکم در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار داشت که وی توانست رضایت اولیای دم را جلب کند.

وی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران از جنبه عمومی جرم محاکمه شد و گفت: باور کنید من نقشه‌ای برای قتل خواهر و پدرم نداشتم. همه چیز اتفاقی رخ داد. من واقعا پشیمانم و عذاب وجدان رهایم نمی‌کند. عمو و عمه هایم وقتی پشیمانی مرا دیدند و فهمیدند بدون قصد قبلی دست به قتل زده ام، بدون قید و شرط مرا بخشیدند. حالا از قضات تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و وی را به هشت سال زندان محکوم کردند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حوادث ، اخبار حوادث ، قتل
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
0
خدایا عاقبت مارو بخیر کن
نظرات شما
پیشخوان