تاریخ انتشار: ۲۲:۵۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۸

عرف: تعرفه‌ها به راه‌های صعب العبور هم رسانده شد

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تعرفه‌ها در برخی حوزه‌ها تا پشت در شعب است و حتی به راه‌های صعب العبور هم رسانده شد تا در بدترین وضعیت با مشکل مواجه نشویم.

عرف: تعرفه‌ها به راه‌های صعب العبور هم رسانده شدرویداد۲۴جمال عرف شامگاه پنجشنبه به صورت زنده در پخش خبر ۲۰:۳۰ افزود: تدابیر لازم برای انتخابات فردا دیده شد؛ در نشست با معاونان ذیربط در وزارت نیرو و ارتباطات اعلام کردیم بدترین سناریو را مدنظر قرار دادیم. با نیروی مسلح هم هماهنگ کردیم در صورت امکان نیروهای مسلح حاضر باشند و تلاش براین است صندوق ها را تا هر جا ممکن است ببریم و برای بدترین وضعیت خود را آماده کردیم.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات ۸ صبح شروع می شود و طبق قانون به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد، اظهار کرد: درصورت لزوم تمدید می شود اما مردم در همین ۱۰ ساعت بیایند و رای دهند. ‌اگر فرمانداران اعلام کنند نهایتا تا ساعت ۲۴ تمدید می شود.

عرف درباره تعرفه ها گفت: همه تعرفه ها را چک کردم در برخی حوزه ها تا پشت در شعب، تعرفه ها است. حتی در راه های صعب العبور تعرفه ها را رساندیم تا نگرانی وجود نداشته باشد. همه تعرفه ها در همه حوزه ها است‌.


بیشتر بخوانید: مجلس قوی رای قوی می‌خواهد


رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه شناسنامه و کارت ملی لوازم مورد نیاز برای رای دادن است، تصریح کرد: پیشنهاد این است شعبه هایی که تعداد نامزد زیاد است از قبل در منزل تصمیم بگیرند نه اینکه جلو اعلامیه فرمانداری بایستند و یکی یکی انتخاب کنند. برگه کوچکی را در جیب خود بگذارند اما مجاز نیستند این برگه را به فرد دیگری بدهند این از مصادیق تخلف محسوب می شود.

وی ادامه داد: توصیه این است کارت همراه باشد برخی کارت همراه شان نیست. اما کد ملی لازم است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان