تاریخ انتشار: ۲۳:۵۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
تحقیقات زیادی در خصوص اضافه وزن انسان‌ها در تمام رده‌های سنی انجام شده که نتایج آن‌ها پیشنهاداتی است که در این بخش می‌خوانید.

لاغری لاغری سریع

رویداد۲۴ لاغر شدن و کم کردن وزن گاهی برای برخی افراد تبدیل به یک مشکل و دغدغه می‌شود، اما باید دانست که انجام هر کاری و حل هر مشکلی با راه‌های درست و کاربردی نتیجه بهتری خواهد داشت که در این بخش از سلامت نمناک به ۱۰ مورد از این کار‌ها اشاره می‌شود.

۱- بیشتر پروتئین بخورید؟!
حدود ۲۵ -۳۰% از کالری موجود در پروتئین در هر دوره هضم و گوارش سوخته می‌شود این درحالی است که این عدد برای کربوهیدرات‌ها تنها ۶ -۸% است.

۲- حرکت‌های ترکیبی داشته باشید:
برای کاهش وزن تنها به سراغ ورزش‌هایی که برایتان انجام آن‌ها راحت‌تر است نروید بلکه ترکیبی از حرکات سخت را هم به تمرین ورزشی خود راه دهید.
بیشتر بخوانید: خواص آب کرفس + بهترین زمان خوردن آن
3- شوق و ذوق قرض بگیرید:
همیشه شروع کار کمی سخت است و داشتن شوق و ذوق برای ورزش مانند یک محرک عالی عمل می‌کند به همین دلیل برای شروع تماشایی فیلم‌هایی که ورزش و انجام تمرینات ورزشی در آن با هیجان دیده می‌شود توصیه می‌شود.


۴- بشقاب شامتان را خلوت کنید:
همانطور که قبلا گفته بودیم اصلا نباید شام را از وعده‌های غذایی خود حذف کنید بلکه باید رنگ و لعاب آن را تغییر دهید که به جای رنگ قرمز گوشت و لعاب و چربی از رنگ سبز سبزیجات استفاده کنید.

۵- سالادتان را در سرکه غرق کنید:
خوردن سالاد باید یک پایه ثابت وعده‌های غذایی شما باشد که اضافه کردن سرکه سیب به آن تاثیر فوق العاده خواهد داشت.

۶- تنبل نباشید:
نشستن در پای تلویزیون و یا کامپیوتر به خصوص بازی‌های کامپیوتری به دلیل شکل فیزیکی بدن در آن حالات افزایش سایز کمر و شکم را تشدید می‌بخشد.

۷- قبل از غذا آب بنوشید:
یک لیوان پر از آب اتاقک شکم شما را تا حدی پر کرده و جای خالی زیادی برای ورود غذا باقی نمی‌گذارد.

۸- دندان هایتان را بیشتر مسواک کنید:
محققان ژاپنی به تازگی دریافته اند که مردانی که دفعات مسواک زدن به دندان هایشان و زمان آن در آن‌ها بیشتر است لاغر‌تر هستند.

۹- هر روز صبحانه بخورید:
تحقیقات اساتید دانشگاه هاروارد و بوستون نتیجه‌ای جالب داشته که طبق آن افراد به خصوص کودکانی که صبحانه به طور مرتب مصرف نمی‌کنند ۳۵ تا ۵۰% بیتشر به اضافه وزن دچار می‌شوند.

۱۰- از غذا‌های بسته بندی شده دوری کنید:
تمام مواد غذایی که به صورت بسته بندی در واقع صنعتی تولید و عرضه می‌شوند با افزایش سریع قند خون قدرت شما برای ورزش و دویدن بهتر را تا حد قابل توجهی کم می‌کنند.
 
منبع: نمناک
خبر های مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: