تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
با شیوع کرونا؛

۵۰۰۰ کارمند توییتر ملزم به دورکاری شدند

شبکه اجتماعی توییتر تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا به تمامی کارکنان خود دستور داده که از منزل خود دورکاری کنند.

۵۰۰۰ کارمند توییتر ملزم به دورکاری شدند

رویداد۲۴ هم زمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان، بسیاری از شرکتهای بزرگ در راستای جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس و همچنین حفظ سلامت و بهداشت جامعه، از کارکنان خود درخواست کردهاند که به صورت دورکاری کار و فعالیتهای موردنیاز مشاغل خود را از منزل خود و از طریق اینترنت انجام دهند.

بر اساس گزارشی که در  لوس آنجلس تایمز آمده است، مدیران شبکه اجتماعی توییتر به پرسنل ۵۰۰۰ نفری خود در سراسر جهان بخصوص هنگ کنگ، ژاپن و کره جنوبی به شدت توصیه کرده اند که به هیچ عنوان ترددهای غیر ضروری در سطح شهر نداشته باشند و کار و فعالیتهای خود را از منزل و از طریق رایانههای شخصی و اینترنت انجام دهند.

در واقع، دورکاری برای کارکنان توییتر به خصوص در کشورهای پرخطر و درگیر کرونا تبدیل به یک اجبار شده است. پیش از این هم توییتر اعلام کرده بود که گردهمایی رسانهها که قرار بود در ماه جاری میلادی در آستین، تگزاس ایالات متحده آمریکا برگزار شود، شرکت نخواهد کرد.

توییتر در کنار بسیاری دیگر از شرکتها و غول‌های تکنولوژی، تمامی جلسات، ملاقات گروهی، کنفرانس و همایش‌های خود را حداقل تا یک ماه آینده لغو کرده و به برگزاری آنلاین و از راه دور آنها پرداخته است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: توییتر
نظرات شما
پیشخوان