تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

امروز و فردا در کدام مناطق کشور باران می‌بارد؟

کارشناس سازمان هواشناسی به بیان توضیحاتی درباره وضعیت جوی کشور طی روز‌های آینده پرداخت.
هواشناسی
رویداد۲۴ فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی استان‌های کشور طی روز‌های آینده گفت: امروز دامنه بارش‌ها به ارتفاعات و دامنه‌های البرز می‌رسد.

گودرزی افزود: فردا پنج شنبه بارش برف و باران در نوار شمالی ادامه دارد و در برخی از نقاط جنوب بارش باران و گاهی رعد و برق را خواهیم داشت در این روز مناطقی از مناطقی از غرب و شمال غرب و شمال شرق بارش پراکنده را دارند.

وی در ادامه بیان کرد: جمعه در این مناطق بارش‌ها ادامه دارد و شنبه بارش‌ها علاوه بر این مناطق به بخش‌هایی از مرکز می‌رسد و یکشنبه از نوار شرقی خارجی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از روز یکشنبه تا روز سه شنبه دمای هوا در بیشتر مناطق کشور سردتر می‌شود و میانگین کاهش ۸ تا ۱۵ درجه‌ای دما را داریم. از امروز تا روز سه شنبه بیشتر مناطق کشور وزش باد‌های شدید در بعضی ساعات را خواهند داشت. یک شنبه و دو شنبه دریای خزر مواج و طوفانی می‌شود و خلیج فارس هم دوشنبه مواج و طوفانی خواهد شد.

گودرزی اضافه کرد: تهران برای بعد از ظهر افزایش ابر رگبار باران و وزش باد شدید را دارد امروز هوای تهران در گرمترین ساعات به ۱۹ درجه می‌رسد. از امروز تا سه شنبه بارش‌ها را با شدت و ضعف برای تهران ادامه دارد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: هواشناسی
نظرات شما
پیشخوان