تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
رئیس اتحادیه قالیشویان:

کاهش ۵۰ درصدی سفارش فرش شویی+نرخ اتحادیه

محمدی از کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی تعداد مشتریان نسبت به سال گذشته در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: شهروندان نگرانند افرادی که برای تحویل فرش به خانه‌آن‌ها می‌روند آلوده به این ویروس باشند،؛ بنابراین احتیاط می‌کنند.

 قالیشویی

رویداد۲۴ رئیس اتحادیه صنف قالیشویان تهران ضمن اعلام نرخ‌ خدمات قالی‌شویی،‌ از کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی تعداد مشتریان نسبت به سال گذشته در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد.

حمید محمدی ، با بیان اینکه نرخ‌های قالیشویی نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است، اظهار کرد: اگر واحدی نرخ‌هایی بیش از نرخ‌های اعلام شده از سوی اتحادیه تعیین کند، مشتریان می‌توانند به اتحادیه شکایت کنند و در صورتی که حقی از مشتری ضایع شده باشد، واحد صنفی به تعزیرات ارجاع داده خواهد شد.


بیشتر بخوانید:افزایش 50 درصدی صادرات به اوراسیا


البته به گفته وی علاوه بر هزینه شستن فرش، قالی‌شویی‌ها می‌توانند ۲۰ هزار تومان حق سرویس از مشتریان خود دریافت کنند. همچنین برای فرش‌های زیر ۴۰ متر مربع به ازای هر متر مربع ۵۰۰ تومان حق سرویس اضافه می‌شود.

محمدی در پاسخ به اینکه در صورت خوب و کامل شسته نشدن فرش‌ها، تکلیف مشتری چیست؟ تصریح کرد: در این صورت واحد صنفی باید مجددا فرش‌ها را به صورت رایگان شست‌وشو و رضایت مشتری را جلب کند. در صورتی که واحدی از این روند پیروی نکرد، مشتری می‌تواند برای شکایت به اتحادیه مراجعه کند.

وی همچنین از کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی تعداد مشتریان نسبت به سال گذشته در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: شهروندان نگرانند افرادی که برای تحویل فرش به خانه‌آن‌ها می‌روند آلوده به این ویروس باشند،؛ بنابراین احتیاط می‌کنند.

نرخ خدمات قالی‌شویی برای انواع فرش‌ها در جدول زیر قابل مشاهده است:

 شیوع ویروس کرونا و کم شدن رفت‌وآمدها برای پیشگیری در ماه پایانی سال که عمدتا روزهای پررونقی برای کسب وکارهای خرد و کارگران فصلی است، باعث شده فعالان تجاری، اصناف مختلف و کارگران آنها دچار آسیب‌های جدی شوند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان