تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
سرپرست مرکز درمانی رازی گیلان:

مقدمات احداث بیمارستان صحرایی در گیلان در حال انجام است/ همه تخت‌های بیمارستانی در تمام ساعات اشغال هستند

سرپرست مرکز آموزشی و درمانی رازی گیلان گفت: در حال حاضر حیاط بیمارستان آسفالت شده است و به محض اینکه حیات آماده شود، مسئولان برای ایجاد بیمارستان صحرائی اقدام می‌کنند.
 احداث بیمارستان صحرایی در گیلان
رویداد۲۴ «سیامک ریماز» سرپرست مرکز آموزشی و درمانی رازی گیلان در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره احداث بیمارستان صحرایی در گیلان گفت: با ساخت بیمارستان صحرائی مخالفتی نشده و در حال حاضر حیاط بیمارستان آسفالت شده است و به محض اینکه حیات آماده شود، مسئولان برای ایجاد بیمارستان صحرائی اقدام می‌کنند.

وی در ادامه گفت: متاسفانه تمام تخت‌های بیمارستانی در تمام ساعت و با ظرفیت کامل پر هستند. به محض آنکه افرادی ترخیص می‌شوند، باید جایگزین آن‌ها را در تخت بستری کنیم. البته آمار ابتلای دقیق را بنده ندارم، زیرا تمام زمانم صرف اقدامات بیمارستانی می‌شود.

ریماز در ارتباط با تجهیزات لازم در استان اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تجهیزات را تهیه کنیم و با کمک‌های خیرین و دانشگاه تا الان مشکل خاصی پیش نیامده است.

بیشتر بخوانید: وضعیت قرمز در ۳ استان/ گیلان، مازندران و قم به بیمارستان و کادر پزشکی نیاز دارند

همچنین «ذبیح نیکفرلیالستانی» نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که شنیده‌ها حاکی از وضعیت بسیار بحرانی در گیلان است، تا چه اندازه این شنیده‌ها به واقعیت نزدیک است؟ گفت: من هیچ جوابی به شما نمی‌دهم. این سوالات را باید از اعضای دولت و آقای رئیس‌جمهور بپرسید که می‌گویند، همه چیز عادی است.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان