تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸

شمار قربانیان الکل تقلبی در اهواز به ۲۰ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بر اساس آخرین گزارش ۲۱۸ نفر بر اثر مسمومیت الکلی به بیمارستان های اهواز مراجعه کردند که تا کنون۲۰ نفر جان خود را از دست دادند.

قربانیان الکل تقلبی

رویداد۲۴ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بر اساس آخرین گزارش ۲۱۸ نفر بر اثر مسمومیت الکلی به بیمارستان های اهواز مراجعه کردند که تا کنون۲۰ نفر جان خود را از دست دادند.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکترعلی احسان پور از پذیرش ۲۱۸ مورد مسمومیت الکلی تا شامگاه ۱۸ اسفند در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

وی افزود: متاسفانه ۲۰ نفر در پی مصرف الکل های تقلبی جان خود را از دست دادند.

احسان پور ادامه داد: بیشترین پذیرش در بیمارستان امام خمینی(ره) انجام گرفته که بنا به ضرورت بیمارستان های گلستان و آیت الله کرمی نیز پذیرای مسموم شدگان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی اهواز با کادر متخصص و فعال آمادگی کامل برای ارائه خدمات را دارد افزود: تمهیدات لازم در بیمارستان شهیدبقایی یک اهواز نیز انجام گرفته و به عنوان بیمارستان پشتیبان آماده ارائه خدمات است.


بیشتر بخوانید:سازمان غذا و دارو: «الکل خوراکی» خاصیت ضدویروس ندارد


وی در خصوص خدمات دهی به بیماران مبتلا به کروناویروس نیز بیان کرد: ارائه خدمات به این بیماران نیز کمافی سابق در حال انجام است.

تعدادی از مردم اهواز به دنبال شایعه موثر بودن خوردن الکل برای درمان ویروس کرونا بر اثر مسمومیت الکلی به بیمارستان ها مراجعه کردند.

تا ظهر روز یکشنبه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان ۶۹ نفر ثبت شده که ۱۶ نفر از آنها فوت شدند.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان