تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

کاهش چشمگیر شیب ابتلا به ویروس کرونا در قم

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، در حاشیه بازدید از ارائه خدمات بهداشتی درمانی قم، از کاهش چشمگیر شیب ابتلا به ویروس کرونا و عبور از نقطه پیک آن با اقدامات بهداشتی درمانی گسترده در این شهر خبر داد.
ابتلا به ویروس کرونا در قم
رویداد۲۴ کریم همتی با تقدیر از تلاش‌های گسترده‌ای که برای مقابله با ویروس کرونا طی چند هفته گذشته صورت گرفته، از کاهش چشمگیر شیب ابتلا به ویروس، افزایش تعداد بهبود یافته گان و عبور از نقطه پیک آن با اقدامات بهداشتی درمانی صورت گرفته در شهر قم خبر داد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، با اشاره به ماموریت ویژه‌ای که از سوی وزیر بهداشت برای پیگیری جدی وضعیت ارائه خدمات درمانی قم دریافت کرده است، گفت: در بازدید از دانشگاه علوم پزشکی قم، دیدار‌هایی با استاندار و همچنین مسئولان بهداشتی و درمانی استان داشتیم و از نزدیک در جریان اقدمات انجام شده و روند درمان بیماران قرار گرفتیم.

وی گفت: بیشتر تلاش ما این است که شرایطی فراهم شود تا مردم بتوانند بدون دغدغه خدمات لازم را دریافت کنند تا روز به روز از تعداد مبتلایان کاسته شود.

همتی افزود: طی این مدت تلاش کردیم که مقدار بیشتری دارو و تجهیزات به قم وارد شود تا در این زمینه شاهد کاهش حداکثری مشکلات باشیم.

همتی با اشاره به ظرفیت مناسب استان قم از نظر تولیدات صنعتی گفت: از استاندار قم درخواست می‌کنیم با هماهنگی وزارت صمت زمینه تولید مواد و ملزومات امروز مردم همچون ماسک، لباس، تولید الکل هفتاد درصد به بالا و ... را در همین استان فراهم آورند تا انشالله شاهد حل مشکل داروخانه‌های سطح شهر باشیم.

معاون حقوقی و امور مجلس، ماموریت خود را ارائه گزارش وضعیت استان به وزیر بهداشت توصیف کرد و گفت: تلاش میکنم ضمن گفتگو با مسئولان استانی، مراجع عظام و روحانیون، در جریان کمبود‌ها و مشکلات مردم قرار گرفته و از ظرفیت‌های موجود برای عبور از چالش فعلی استفاده کنیم.

همتی در پایان تاکید کرد: تمام تلاش ما در وزارت بهداشت این است که که خدمت رسانی در سطح شهر را به روز کنیم، اقلام و موارد مورد نیاز شرایط فعلی را تامین کرده تا بتوانیم از آلام و درد‌های مردم بکاهیم.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
خوب دیگه خداروشکر،انشالله همشون زودتر از شهرهای دیگه برگردند سر خونه زندگیشون.
ناشناس
|
France
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
از این حرفا قبلا هم زده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
0
0
همه شون سرازیر شدن استانهای دیگه به خاطر همین آمارشون پایین اومده استانهای دیگه داره صعودی میشه
نظرات شما
پیشخوان