تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

ضدعفونی معابر عمومی توسط گروه جهادی موسسه خیریه رمضان سایپا

گروه خودروسازی سایپا پس از راه‌اندازی خط تولید ماسک بهداشتی در شرکت سایپا آذین و خط تولید محلول‌های ضدعفونی در شرکت طیف سایپا و توزیع رایگان آن‌ها در سطح کشور سومین اقدام جهادی خود را در راستای مسئولیت اجتماعی و مبارزه با شیوع ویروس کرونا با سازماندهی اکیپ‌های جهادی ضدعفونی معابر شهری صورت داد.
ضدعفونی معابر عمومی
رویداد۲۴ جمعی از اعضای فعال موسسه خیریه رمضان وابسته به گروه خودروسازی سایپا در یک حرکت و اقدام جهادی، هر شب اقدام به ضدعفونی و پاکسازی معابر عمومی شهر‌های استان تهران می‌کنند.

به گزارش سایپانیوز، گروه جهادی موسسه خیریه رمضان وابسته به گروه خودروسازی سایپا، به صورت شبانه با حضور در معابر شهری و مکان‌های عمومی سطح شهر‌های تهران، ورامین، اسلامشهر و ... نظیر ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، پایگاه‌های خودپرداز عابربانک‌ها، پیاده‌رو‌ها و درب منازل و فروشگاه‌ها نسبت به ضدعفونی و پاکسازی این مکان‌ها اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: راه‌اندازی جهادی دو سایت تولید ماسک بهداشتی در سایپا/ به‌زودی توزیع رایگان ماسک در سراسر کشور آغاز می‌شود

این اقدام جهادی در راستای تعهد ملی و مسئولیت اجتماعی گروه سایپا و با هدف جلوگیری از گسترش ویروس در سطح شهر و کمک به شبکه بهداشت و سلامت کشور و به صورت داوطلبانه صورت می‌گیرد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سایپا
نظرات شما
پیشخوان