تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۹

بهترین اپلیکیشن‌های تماس تصویری برای عیددیدنی آنلاین

با وجود شرایط کنونی، اپلیکیشن‌های تماس تصویری، کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها، برای انجام مشاغل از خانه و حتی برقراری ارتباط با دوستان و نزدیکان به مناسبت نوروز می‌باشد. شما را با ۷ اپلیکیشن کاربردی برای برقراری تماس تصویری در روز‌های قرنطینه آشنا خواهیم کرد.

رویداد۲۴ با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و قرنطینه شدن مردم به واسطه‌ی آن، تماس‌های ویدیویی بیشتر از هر زمان دیگری رواج یافتند. بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا از کارکنان خود خواستند که کارهایشان در منزل انجام دهند تا از خطر کرونا در امان بمانند. شرکت‌های بزرگی از جمله اپل، مایکروسافت، گوگل، آمازون و توییتر از جمله شرکت‌هایی هستند که برای کنترل این ویروس کشنده از کارمندان خود خواستند که در خانه کارشان را انجام دهند.

ویروس کرونا کشور ما را نیز بی‌بهره از این شرایط نگذاشته‌است و بسیاری از شرکت‌های بزرگ در ایران نیز به صورت دورکاری به انجام کار‌های خود می‌پردازند. ازطرفی با فرارسیدن عید نوروز و اشتیاق مردم برای دید و بازدید‌های نوروزی، که حالا با وجود این ویروس سرکوب شده‌اند، علاقه‌ی آن‌ها به برقراری تماس تصویری با نزدیکان چند برابر گشته و حتی ممکن است دید و بازدید‌های نوروزی امسال از طریق همین اپلیکیشن‌های تماس تصویری انجام شود.

با وجود این شرایط، اپلیکیشن‌های تماس تصویری، کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها، برای انجام مشاغل از خانه و حتی برقراری ارتباط با دوستان و نزدیکان به مناسبت نوروز می‌باشد.
در ادامه شما را با ۷ اپلیکیشن کاربردی برای برقراری تماس تصویری در روز‌های قرنطینه آشنا خواهیم کرد.

۱. skype

بهترین اپلیکیشن‌های تماس تصویری برای عیددیدنی آنلاین

اسکایپ معروفترین اپلیکیشن برقرای تماس تصویری در تمام دنیا می‌باشد که می‌توانید آن‌را در کامپیوتر، تبلت، موبایل و ساعت‌های هوشمند خود نصب کرده و با استفاده از اینترنت با هرجای دنیا تماس تصویری برقرار کنید.

تماس تصویری گروهی در اسکایپ می‌تواند ۵۰ نفر را در یک گروه پشتیبانی کند. این اپلیکیشن که نسخه‌های ویندوز، مک، اندروید و ios آن در دسترس است، قابلیت پشتیبانی از پیام‌های متنی و ارسال فایل را نیز در خود جای داده‌است.


۲. google hangouts

بهترین اپلیکیشن‌های تماس تصویری برای عیددیدنی آنلاین

این اپلیکیشن که توسط شرکت گوگل ساخته شده‌است، یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های برقراری تماس ویدیویی به شمار می‌رود. Google hangouts برای ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و ios در دسترس می‌باشد و به شما اجازه می‌دهد که با حساب gmail یا وب‌سایت google+ تان به صورت رایگان از خدمات آن بهره ببرید. با استفاده از این اپلیکیشن شما قادر خواهید بود با ۵۰ مخاطب به صورت همزمان، با بهترین کیفیت صدا و تصویر تماس تصویری برقرار کنید.

لازم به ذکر است برخی از خدمات ویژه‌ی این اپلیکیشن به صورت غیر رایگان هستند که شرکت گوگل به دلیل شیوع ویروس کرونا در حال حاضر این خدمات را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار داده‌است.


۳. zoom

بهترین اپلیکیشن‌های تماس تصویری برای عیددیدنی آنلاین

زوم برخلاف skype و google hangouts بیشتر برای تماس‌های کاری طراحی شده است و تمرکز زیادی روی اشتراک‌گذاری فایل، تعداد بیشتر تماس‌های همزمان و ابزار مورد استفاده در کنفرانس‌ها دارد.

توصیه‌ی ما این است که از این نرم افزار فقط برای انجام ملاقات‌های کاری و شرکت در جلسات استفاده کنید، زیرا این اپلیکیشن برای برقراری تماس تصویری روزانه با دوستان طراحی نشده‌است.


۴. facetime

بهترین اپلیکیشن‌های تماس تصویری برای عیددیدنی آنلاین

فیس تایم یک اپلیکیشن تماس تصویری برای کابران ios و apple می‌باشد. این نرم‌افزار برای برقرای تماس‌های تصویری و تماس‌های صوتی طراحی شده‌است. در سال ۲۰۱۸، شرکت فیسبوک قابلیت facetime group را به این اپلیکیشن اضافه کرد که شما را قادر می‌سازد به‌صورت همزمان با ۳۲ نفر چت کنید.

این اپلیکیشن برای تمام تلفن‌های ios و همینطور تمام کامپیوتر‌های ماکینتاش که دوربین جلویی دارند، قابل استفاده و در دسترس می‌باشد.

گوشی‌های اندروید قادر به استفاده ار این اپلیکیشن نمی‌باشند و می‌توان گفت این یکی از اصلی‌ترین محدودیت‌های این اپلیکیشن به‌شمار می‌رود.

اپلیکیشن تماس تصویری فیس تایم، باتری کمی مصرف می‌کند و در هنگام استفاده از آن، به مشکلاتی که مربوط به مصرف باتری است، روبرو نمی‌شوید.


۵. imo

بهترین اپلیکیشن‌های تماس تصویری برای عیددیدنی آنلاین

این اپلیکیشن که نسبت به سایر اپلیکیشن‌های تماس تصویری چندان محبوب به‌شمار نمی‌آید، به دلیل پشتیبانی از اینترنت‌هایی با سرعت پایین یک انتخاب سریع برای کسانی است که به دنبال برقراری تماس ویدیویی روزانه با نزدیکان خود هستند.

رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده طراحی شده و به کاربران این امکان را می‌دهد با لیست مخاطبانی که دارای این برنامه هستند، تماس ویدیویی برقرار کنند. اگر یک تماس تصویری را با مخاطب خود برقرار کرده و او به آن تماس پاسخ ندهد، در زمان اتصال به اینترنت پیغامی مبنی بر عدم پاسخ‌گویی مشاهده خواهد کرد.


۶. whatsapp

بهترین اپلیکیشن‌های تماس تصویری برای عیددیدنی آنلاین

این اپلیکیشن که در حاضر پراستفاده‌ترین پیام‌رسان دنیا به‌شمار می‌آید، قابلیت‌های زیادی نیز در اختیار کاربران قرار داده‌است که می‌توان به قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری در بین آن‌ها اشاره کرد.

گفته می‌شود این برنامه بهترین جایگزین برای اسکایپ است و یکی از معدود اپلیکیشن‌هایی به‌شمار می‌رود که بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد.

Whatsapp که تحت مالکیت فیسبوک درآمده‌است، از نظر امنیتی کمی غیرقابل اعتمادتر از سایر اپلیکیشن‌هاست، ولی با تمام این اوصاف هنوز هم یکی از بهترین اپلیکیشن‌های تماس تصویری است و می‌توان گفت در استفاده از آن با هیچ مشکلی مواجه نخواهید بود.


۷. google dou

بهترین اپلیکیشن‌های تماس تصویری برای عیددیدنی آنلاین

این برنامه که دستاورد دیگری از شرکت گوگل در زمینه تماس تصویری می‌باشد، شباهت‌هایی با facetime دارد و برخی آن‌را پاسخ گوگل به facetime می‌دانند. البته از بعضی جهات تفاوت‌های نیز با یکدیگر دارند. مثلا این اپلیکیشن از یک ویژگی به نام Knock Knock پشتیبانی می‌کند که اجازه می‌دهد قبل از پاسخ دادن به تماس‌های تصویری، کسی که با شما تماس برقرار کرده را به صورت زنده مشاهده کنید.

همچنین این نرم‌افزار هم برای کاربران اندروید و هم برای کاربران ios موجود می‌باشد و نیز نسخه وب آن نیز برای کاربران دسکتاپ در دسترس است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ویروس کرونا
نظرات شما
پیشخوان