تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

ویروس کرونا تولید خودرو در آمریکا و اروپا را ۱.۴ میلیون دستگاه کاهش داد

در اثر شیوع ویروس کرونا تولید خودرو در اروپا، آمریکای شمالی و آمریکای لاتین ۱.۴ میلیون دستگاه کاهش یافته است.
کاهش تولید خودرو
رویداد۲۴ به نقل از رویترز، اطلاعات شرکت تحقیقاتی آی اچ اس مارکیت نشان می‌دهد تاثیر ویروس کرونا بر خودروسازی جهان باعث شده تولید خودرو در اروپا، آمریکای شمالی و آمریکای لاتین ۱.۴ میلیون دستگاه کاهش یابد.

خودروسازان سراسر جهان اعلام کرده اند قصد دارند کارخانه‌های خود را برای نظافت بیشتر و ضدعفونی تعطیل کنند. به این ترتیب نگرانی در مورد طولانی شدن این تعطیلی می‌تواند ضربه قابل توجهی به سوددهی این شرکت‌ها بزند.

آی اچ اس مارکیت اعلام کرد اگر کارخانه‌ها در اروپا به طور متوسط برای ۱۳ روز کاری تعطیل شوند، تولید در این منطقه بیش از ۸۸۰ هزار واحد کاهش می‌یابد.

در صورت توقف کار در کارخانه‌های آمریکای شمالی به مدت ۶ روز کاری، تولید در این منطقه ۴۷۸ هزار واحد پایین می‌آید و اگر کارخانه‌های خودروسازی در برزیل و آرژانتین ۸ تا ۱۵ روز بسته باشند، ۸۰ هزار واحد از تولید آن‌ها کم می‌شود.

طبق اطلاعات این موسسه، حدود ۸۹ میلیون خودروی سبک در ۲۰۱۹ در سراسر جهان تولید شده است.


منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: خودرو ، ویروس کرونا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
آذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
0
0
ویروس کرونا خواه تولید آزمایشگاههای بیولوژیکی باشه خواه از حیوانات به انسان منتقل شده باشه فقط و فقط یک پیام به بشریت داره که راه و مسیر غلطی در پیش گرفتی اگه از حیوانات وحشی به انسان منتقل شده باشه میگه باید در مورد همزیستی یا خوراک خودت تجدید نظر بکن و اگه که کار بشری بوده باشه تولید این ویروس بازهم اولین ضربه خودشو به جامعه بشری زده و مثل مثال معروف تف سربالا شد
بشر خیلی وقت بود خودشو حاکم بلامنازع کره زمین میدانست در مورد جانوران دیگه هر رفتاری که دلش میخواست انجام میداد طبیعت رو نابود کرده بود خدا رو از یاد برده بود افزایش شدید الودگی و گازهای گلخانه ای داشت کره زمین رو از استانه قابل سکونت خارج میکرد کرونا انتقام طبیعت از رفتار انسان بود انسانیکه بقدری مغرور شده بود که کهکشانهای بزرگ رو رصد و فتح میکرد در مقابله با دشمنی که به چشم هم دیده نمیشه اینجور عاجزه
کرونا فرصت مناسبی برای بشر شد تا اشتباهاتشو مرور و جبران کنه و مجالی برای طبیعت تا نفسی چاق کنه
نظرات شما
پیشخوان