تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
رئیس پلیس راه راهور ناجا:

اجازه خروج از شهر‌ها به بومی‌ها داده نمی‌شود

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: هموطنانی که در منازل خود هستند برای سفر برنامه ریزی نکنند، چون به آن‌ها اجازه خروج از شهر داده نمی‌شود.

تیمور حسینی

رویداد۲۴ سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: در تمامی خروجی استان‌ها محدودیت‌ها را از صبح امروز اعمال کرده‌ایم و هر فردی اجازه خروج از شهر محل سکونتش را ندارد.

وی گفت: هموطنانی که در منازل خود هستند برای سفر برنامه ریزی نکنند چون به آنها اجازه خروج از شهر داده نمی‌شود.


بیشتر بخوانید:مسافران مشکوک به ویروس کرونا خود را در سفر قرنطینه کنند


حسینی افزود: افرادی که به سمت تهران می آیند اگر ساکن تهران باشند می‌توانند به پایتخت ورود کنند ولی اگر قصدشان عبور از تهران و رسیدن به شهر دیگر باشد باید با محدودیت‌های مشخص شده و رعایت ضوابط اعلامی به آنها از پایتخت عبور کنند و در شهر توقفی نداشته باشند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: بار دیگر یادآور می‌شوم که مسافران به هیچ عنوان اجازه ورود به شهرها را ندارند و برای به مقصد رسیدنشان باید از کنارگذرها و کمربندی‌ها عبور کنند.

وی تاکید کرد: شرایط تهران و البرز شرایط خاصی است و نمی‌توان محدودیت‌های ترددی را در آنها اعمال کرد ولی از مسافران تقاضا می‌کنم برای عبور از تهران و البرز در شهر توقف نکنند. فعالیت ناوگان عمومی بنا به صلاحدید هر استان است ولی باید ترددها به حداقل برسد.

حسینی با اشاره به ضمانت اجرایی طرح فاصله گذاری اجتماعی خاطرنشان کرد: در صورت تخلف هر یک از رانندگان، همکاران ما ضمن اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، آن خودرو را نیز به مدت یک ماه متوقف می‌کنند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان