تاریخ انتشار: ۰۳:۰۴ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

قلق ریمل زدن مژه‌های کوتاه و بلند

به عقیده آرایشگران حرفه‌ای یکی از راز‌های زیبایی چشم‌ها ریمل زدن است که لازمه آن شناخت ریمل خوب و تطابق آن با نوع مژه‌ها است.

تکنیک های آرایشی

رویداد۲۴ ریمل زدن در زیبایی چشم‌ها بیشترین تاثیر را دارد البته اگر روش صحیح انتخاب ریمل خوب و نحوه ریمل زدن را بدانید، ریمل زدن بستگی به نوع مژه‌های شما دارد که کوتاه، بلند، پرپشت یا کم پشت هستند. برای انتخاب ریمل باید با توجه با نوع مژه هایتان ریمل بخرید مثلا اگر مژه هایتان کم پشت است ریمل حجم دهنده بگیرید.

اگر مژه‌های کوتاه دارید:

خانم‌هایی که مژه‌های کوتاهی دارند باید از ریمل‌های ژله‌ای و بلند کننده استفاده کنند، این نوع ریمل‌ها میکروفیبر‌هایی دارند که باعث بلندتر شدن مژه‌ها میشوند همچنین برس اینگونه ریمل‌ها مو‌های بسیار نازکی دارد که میتواند مژه‌های بسیار ریز را نیز پوشش دهد.
بیشتر بخوانید: کدام ویژگی‌های صورت باعث جذابیت چهره میشود؟
برای خانم‌هایی که مژه‌های کوتاه دارند ریمل‌های رنگی اصلا مناسب نیست و میتواند مژه هایشان را کوتاه‌تر نشان دهد، فقط باید از ریمل‌های مشکی استفاده کنید. هنگام ریمل زدن باید ریمل را ابتدا به آرامی به نوک مژه‌ها بزنید و پس به کل مژه ها.

اگر مژه‌های بلند دارید:

کسانی که مژه‌های بلندی دارند باید از ریمل‌های حجم دهنده استفاده کنند تا مژه‌های پر و بلندی داشته باشند بهتر است برس ریمل درشت باشد. چون مژه هایتان بلند است میتوانید از ریمل‌های رنگی هم استفاده کنید.

هنگام ریمل زدن باید ریمل را از ریشه تا نوک مژه به آرامی بکشید و آنقدر تکرار کنید تا مژه هایتان حسابی پر شود.

اگر مژه‌های کم پشتی دارید:

ریملی انتخاب کنید که به مژه هایتان حجم دهد، ریمل‌های حجم دهنده و پرپشت کننده کاری میکنند که مژه هایتان پر پشت و ضخیم شوند. برای جلوگیری از ریزش مژه‌ها از ریمل‌هایی استفاده کنید که ویتامین B۵ و روغن انگور دارند. اگر مژه هایتان خیلی کم پشت است حتما از خط چشم همراه ریمل استفاده کنید.

اگر مژه‌های پرپشتی دارید:

خانم‌هایی که مژه‌های پرپشتی دارند هدف شان از ریمل زدن فقط مرتب کردن مژه‌ها است، باید برس ریمل تان درشت باشد، اما مو‌های نازکی داشته باشد. قبل از ریمل زدن کمی پودر به مژه‌ها بزنید تا چشمان زیباتری داشته باشید.

منبع: نمناک
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
سیّدمحمّدزعفرانچی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
0
2
1398/01/15
نظرات شما
پیشخوان