تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۴

اولین تجربه سینمایی پیمان‌قاسم‌خانی کلید خورد

با حضور علی اوجی و پژمان جمشیدی، جلوی دوربین پیمان قلسم‌خانی، فیلمبرداری «خوب، بد، جلف» آغاز شد. به گزارش سینماسینما، فیلمبردارى فیلم «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی آغاز شد.

 در نخستین سکانس فیلم «خوب، بد، جلف» پژمان جمشیدی و علی اوجی مقابل دوربین رفتند.

رویداد24: حمیدفرخ نژاد، پژمان جمشیدى، سام درخشانى،ویشکا آسایش، بیژن امکانیان، نیوشا ضیغمی، رضا رویگرى، آزاده صمدی، نسیم ادبى، علی اوجی، رضا کریمى، امیرمهدى ژوله  از دیگر بازیگران این فیلم هستند.
«بد، خوب، جلف»  داستان  یک کارگردان هنرى سینماست که  از طرف تهیه کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجارى براى بازى در نقشهاى اصلى فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آنها بدترین انتخاب هاى ممکن هستند، اما اگر مى خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهى آنها را به نقش هایشان نزدیک کند، و این کار آسانى نیست.

«خوب، بد، جلف» سومین عنوانی است که تا به حال برای این فیلم اعلام شده است. قبل‌تر اسامی «پژمان» و «پلیس‌بازی» برای این فیلم انتخاب شده بود. به گفته محسن چگینی، یکی از تهیه‌کنندگان، این فیلم در واقع اثری سینمایی، از سریال «پژمان» است.

 پژمان مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سروش صحت، تهیه‌کنندگی محسن چگینی و نویسندگی مهراب قاسم‌خانی و پیمان قاسم‌خانی ساخته بهمن ۱۳۹۱ تا خرداد ۱۳۹۲ است که از شبکه سه پخش شده‌است.در این مجموعه تلویزیونی پژمان جمشیدی از بازیکنان فوتبال سابق تیم ملی ایران نقش خودش یعنی ستاره سابق پرسپولیس را بازی می‌کند.او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده است تیمی را برای خود پیدا کند.

نظرات شما
پیشخوان